Değişik bir soru 🤭

Tesekkur ederim, evet bende ona dikkat ediyorum genis sıkmayan corap giydiriyorum​:+1:

Teyze yaşlı ise kesin başka bi mânâ da söylemiştir :smiley:

Teyze doğru söylemiş @zeynep0664 de gerekçesini çok güzel açıklamış. Ben bir de şu açıdan da giydirmenin iyi olmadığını çoğu kez okudum. Erkek çocuğu yetişkinlikte kadınlara mahsus olan kıyafetlere alışmasın diye. Her ne kadar bebek olsa da psikolojik olarak da iyi değil kadınsı tarz kıyafetler giymesi. Bazı anneler 3-4 yaşındaki çocuklarına bile giydiriyor bu iyi değil.

Yaşlıydı bayağı tam bir Anadolu kadını edasında geldi söyledi ve gitti​:smiling_face:

Tamamen üşümesin diye giydirmistim başka açıdan hiç düşünmemiştim ama öğrenmiş oldum bir daha giydirmicem artık

Beni çekiyor :smiley:

Benim evimde 21-23 arası ben de tek giydiyemiyorum bir türlü valla yarım kollu zıbın altina ince pijama üstüne pijama veya tulum iki tane de çorap :face_with_peeking_eye: çorap fazla gibi geliyor ama değil ya gerçekten :rofl: incecik çoraplar ben napim

Annelik işte üşür diye giydirdikce giydiriyoruz bende öyleyim​:smiling_face:

Ama soğuk oluyor yani napalim bizde

Hayır, bebeklerde külotlu çorap kullanımı genellikle zararlı değildir — doğru şekilde ve doğru koşullarda kullanıldığında. Hatta özellikle soğuk havalarda bebeklerin bacaklarını ve ayaklarını sıcak tutmak için oldukça kullanışlıdır. Ancak dikkat edilmesi gereken bazı noktalar var:

Doğru beden seçimi: Çok sıkı çoraplar kan dolaşımını bozabilir veya bebeği rahatsız edebilir. Bol olanlar ise düşüp bebek için tehlike yaratabilir.

Malzeme: Pamuklu ve nefes alan kumaşlar tercih edilmeli. Sentetik, terleten materyaller pişiğe veya cilt tahrişine sebep olabilir.

Bel lastiği: Bebeğin belini çok sıkmamalı; özellikle gaz problemleri olan bebeklerde rahat bir lastik seçimi önemli.

Isı kontrolü: Külotlu çorap giydirildiğinde, bebeğin aşırı ısınmadığından emin olunmalı. Kat kat giydirilen bebekler terleyebilir, bu da rahatsızlığa yol açabilir.

Sonuç olarak, doğru beden ve malzeme seçimiyle külotlu çoraplar gayet güvenli ve faydalı olabilir.

Pijamaların çoraplı olanları var erkek çocuklar için onu giydirebilirsin. Şu zıbın takımında olan çoraplı altlardan bahsetmiyorum. Bildiğin çorabın pinamaya dikilmiş hali gibi satilanlar var. Ben de kıyamıyorum oğlumu kış günü içliksiz giydirmeyi. Bazen giydirince evde bile bakıyorum bilekleri buz gibi oluyor.

https://images.app.goo.gl/agc5PPoDawoAxRox8

Kadınlara benzer şklde giynmesn benzemesin tarznda fln söylemştr ayıp olarak görüp büyük ihtimalle bnm ki kız da ben külotlu çorap giydrmiyorum anca dışarı çıkardğmda yoksa tek pijaması var sadece evin içinde öyle alıştrdm çok sıcağa aliştrmadım ben

Büyük beden almıştım öyle sıkmıyor boldu hatta

Evet biliyorum onlardan almak lazım aslinda daha iyi olur görmüştüm hatta mağazada ama almak aklıma gelmedi hic

Ben kalın giydirmeye alistirsim sanırım lahana gibi kat kat giydiriyorum bebeği :face_with_hand_over_mouth:

Tamam bir sorun olmaz sonuçta bebeğe korse giydirmiyorsunuz zaten sıksa belinde lastik izi olur anlarsınız

Evde olmasak dışarda hiç durulmaz :sweat_smile:

Bizim burda bu sene pek yağmadı ama geçen hafta bı kaç gün yağdı 1 ayda yağacak kar​:smiling_face_with_three_hearts:

Bende genelde inşirah ayetel Kürsi Vel asr Felak nas hepsini komple okuyorum…Vel asr sabır duası agladiginda falan bizde ise yariyo