Götürmedim henüz bu ayda bekleyeyim dişleri için götürecektım en son kurban bayramından sonra götürdüm yaklasık 10 aylıktı öyle cagırmıyor artık ızman doktor ama cagırmıyor ılk aylarda cagırıyordu gel dıye
devlet doktoru ama ben üc ayda bir götürüyorum genel muayene için
Aynen bizde 2 ayda bir gidiyoruz bizimki alerjik Bebek ozelle devam ediyorum ben mecbur canım sende gidince detaylı sor herşeyini için rahat etsin zaten sorun olsa sende anlarsin hissedersin canım hemen goturursun
Kaç aylık? Dişler önce alttan geliyor üstten sonra. Sırası öyle yani. Bizimki de böyle şiş.
8buçuk aylık bende önce alttan gelir diye biliyorum ama üst damaği şişmiş sizinkidemi böyle birşey yaptinizmi
Yok yapmadim ama huzursuz yani hep.
Doğru mu bilmiyorum ama bir tane doktor dişin sırası yoktur demişti azılardan bile başlayabilirmiş diş çıkartma benim kesin bir bilgim yok tabi
Bizimkide sis genelde alttan patlak veriyolar
Tabiki her bebekte farklı olabiliyor dişte olabilir belki ilk tavşan olmak istiyordur kuzumuz
diş etlerine hurma surerdim ben büyüklerde ..şimdilerde karanfili zeytin yağda bekletip süzün ve damagina sürün diyolar uyuşukluk veriyormuş dış etlerine
Allah yardımcımiz olsun
İlk bebeğimin arkadan üstten çıkti ilk dişi ama o bebeğimin hiç birşeyi diğer bebeklerle uyumsuz olduğu için çok takılmadim ozaman ![]()
Bende yapayım teşekkür ederim inşallah iyi gelir tetagilde aldım ama çok faydası olmadı
Arkadaşlar merhaba
Oğlum 4,5 aylık aşırı salya ısırma isteği var ve eli sürekli ağızında 2 gündür de huzursuzluğu mevcut gündüz uykularını 20-30 dk dan fazla yapmamaya başladı ben çok anlayamadım ama diş mi geliyor acaba bir bakar mısınız?
Evet biraz şişlik var dişi çıkabilir. Benim bebeğimin dişi de 5 aylıkken çıkmaya başladı. Şimdi 11 aylık 12 dişi var
Rahatlatmak için ne kullandınız? Ben dün akşam eczaneden tetagil granül aldım o işe yaradı gibi
Tetagil, dentinox kullanıyorum. Ateş olursa dolven kullanıyorum. İlk dişleri yazın çıktığı için meyve süzgecine meyve püresi veya anne sütü koyup dondurup verirdim ama artık hava soğuk olduğu için onu yapamıyorum. Eline soğan havuç verebilirsiniz diş kaşıyıcı verebilirsiniz
Yoğurt veriyorum salatalık veriyorum onlar da iyi geliyor. Ama kendisi daha çok emmek istiyor. Emzirmek de bebeği sakinleştiriyor
Söylemeyi unuttum bir de karanfilli zeytinyağı da çok etkili. Doğal yöntem olarak da onu kullanabilirsiniz
Diş çıkarmanın ilk belirtileri neler? Bebeğim 3 aylık. 2 gündür çok huysuz eli ağzındayken sesi çıkmıyor ama yatırdığım anda ağlamaya başlıyor. Meme emmeyi de istemiyor. Diş çıkarıyor olabilir mi?
Diş çıkarken çok salyasi akar. Damaklari şişer kızarır. Hafif ateşlenme olabilir. Bazı bebekler ishal de oluyor diş çıkarırken.

