Diş mi acaba

Diş te beyaz kabarma olur diş etinde iki güne patlar hemen huysuz oluyor

Sizcr e dis mi çıkarıyoruz

Anlatılanlara göre diş galiba


Diş mi cikiyor anlayan var mi

Aynn dis gibi :hugs: hayirli olsun

Kac aylik

Merhabalar. 5 aylık bebeğim çok huzursuz ve sinirli. Sürekli ağlayarak uyanıyor.1 haftadır geceleri 2 saatte 1 emmek istiyor. Gündüzleri genel durum iyi dişleri kaşınıyor ben de parmak kaşıyıcıyla kaşıyorum hafif hafif. Eline ne alsa agzina götürüyor ısırmak için. Çenemi de aynen. Bir de 2 gündür sol yanağı hep kızarık. Ateş yok ama normal. Bugün de bu üstteki beyaz noktayı gördüm. Alt kısımdan da minik bir beyazlık var sert . İkisine de bir bakabilir misiniz nedir?

:partying_face:

Evt geliyo bir kac haftayi bulur ama
Pamuk ve islak kulak copuyle
Nemlendir.jole alamazsan
3 tane karanfili kaynat
Bir sogan mini karisim yap
Kulak copu yada pamuk ile sur

Yaa sağolun hayırlısı olsun :smiling_face: bakalım bir de karanfil ve zeytinyağı tarifi görmüştüm uygun olur mu ki bunlar şimdi daha yeni tadıma başlamıştık

Yukarıdaki aft mı ya ? Sert bi de. Yarına randevu aldım gidelim bir bakalım hepsine artık çok ağlıyor bağırıyor 2 gündür

Ben alerji olur diye karanfil zeytinyağıni gündüz bir kere sürmüştüm takip edebilmek için. Ama bence bı faydası yok. Buzdolabında havuç varsa soğuk soğuk onu alsın ağzına bide file var meyve dilimleyip koyuyorum onu ezerek rahatlatıyor. Başka bir şeye gerek yok bence bizimki alt 2. Diş çıkıyor şimdi üst ön dişte sanırım sıra bugün gece sık uyandı hep emzirdim aynı durumu yaşadık ama ateşi olmasında sık uyansın razıyım

Merhaba fileyi kaç aylıkken verdiniz bnm oğlum tam 6 aylık dişleri çıkacak çok sıkıntı çekiyor fileye ne koyup verebilirim yada daha erken mi file için

Ben ek gıdaya 5. Ayda başlamıştm 6. Ayda fileye başlamıştım ama sık sık vermiyorum arada elmayı küp küp doğrayıp içine koydum armut verdim o şekilde yumuşak meyveler iyi oluyor. Diş çıkarma dönemi günlük bir defa veriyordum hatta somurarak baya yiyor. Az kalincada atıyor bizim oğlan :sweat_smile:

Karanfil nefes darligina da iyi gelir.
Sakincasi yok benim oglanin benim 4 oglan da boyle buyudu.
Simdi en az 12 disi var cok da guzel faydasi var
Bide sophie zurafa onu almistim o da cok iyi

Bizde tedagil kullanıyoruz kısa bir süre rahatlatıyor

Teşekkürler herkese​:heart_hands:t2:

Bende yapıyım o zaman file almıştım ama öyle duruyor ne zaman başlıcam bilmiyordm açıkçası. Artık başlarım o zaman elma fark etmez demi yeşil kirmizi

Benim oglan file yi hic kullanmadim hep dusuyo yere mikrop oluyo