Diş mi geliyor bakar mısınız?

Merhabalar. 5 aylık bebeğim çok huzursuz ve sinirli. Sürekli ağlayarak uyanıyor.1 haftadır geceleri 2 saatte 1 emmek istiyor. Gündüzleri genel durum iyi dişleri kaşınıyor ben de parmak kaşıyıcıyla kaşıyorum hafif hafif. Eline ne alsa agzina götürüyor ısırmak için. Çenemi de aynen. Bir de 2 gündür sol yanağı hep kızarık. Ateş yok ama normal. Bugün de bu üstteki beyaz noktayı gördüm. Alt kısımdan da minik bir beyazlık var sert . İkisine de bir bakabilir misiniz nedir?

65 gönderi mevcut bir konuyla birleştirildi: Diş mi acaba