olabilir içerden tirnakliyolarmis zaten
geçmiş olsun öyle yad boyle doğurduk büyütüyoruz Şükür
Aynen öyle çok şükür ![]()
![]()
Ben 8 ay önce doğum yaptım sezeryan kendim seçtim sancım ve açılmam vaesı bi soeunda yoktu ama şu an çok pişmanım keşke direnseydin diyoryn![]()
![]()
Aynen bende sezeryanda öyle oldum maalesef
Gerçekten bünye ile alakalı demek ki, ben hep su içmeyi unutan biriyim hamileyken de öyle çok çok su içemedim ve nerdeyse sıfır ödemle doğuma gittim. Parmağımda yüzüğüm bile hala duruyordu doğuma giderken çıkarmıştım. Tuz yemeyi de bırakmadım aslında korkuyordum ben de ödemden, ama fazla olmayınca tuzlu yemeye devam ettim
Tuzu da pek yemem ![]()
yemekleri bile az tuzlu yaparım öyle diyim . Nasip öyleymiş demek ki maşallah diiym size de bir daha olursa bebeğiniz yine aynı şekilde yaşayın gebeliğinizi
Gerçekten öyle, inşallah sizin de sonraki gebeliğinizde daha kolay ilerler her aşaması. Allah hepimizin yardımcısı olsun ![]()