Ek gıda çorba?

Kızlar ek gıda da çorbaları nasıl veriyosunuz, ben az önce ilk sebzeli çorba denememizi yaptım, ama yemedi ya, tadı tuzu yok farkındayım ama yemesi lazım

Bende burda bekliyorum

Yogurt corbasi wer cnm ew yapimi tarhana wer

Ew yapimi yogurt azicik un koyarsan bir yumurta az pirinc bir tatli k. Kadr zeytinyagi koy karistir icsin

Ew yapimi tarhanada zeytinyagi bir dis sarimsak azicik salca tarahana karistir icsin bnmki cok sewiyor
Tuz koymuyorum tabiki ama bi cimdik atabilirsin


Ben. Bugün bunu denedim sevdi yedi insallah devamı gelir pek bişey yemiyor buna irmik yerine princte katabilriisniz


Yarından sonrada bunu deniycem

Emzirdikten iki saat sinra verdim ben

Yarın denicem bunu umarım sever, içinde tuz falan katmadım gerçekten çok tatsızdı bence ondan yemedi

Çok teşekkürler umarım benim bebeğim de sever

Bende deniyim biz mama kullanıyoruz, mamadan 2 saat sonra deniyim bende

İnsalalh sever bizimkide dün ilk defa biraz fazla yedi insallah hep öyle yemesi güzel devam eder başta burun kiviridi ama sonra yedi

Nasil bi corba yaptin canim. Benim ilk yaptigimi kizimda sevmedi artik her corbasina sarimsak yada sogan koyuyorum inan tad veriyo bi dene istersen pismis sekilde verebiliyoruz

Valla tarhana çorbası almıştım bebek tarhanası, onu yedi, sürekli tatlı şeyler istiyor, yoğurtla şeftaliyi karıştırıyorum hergün çok seviyor, sürekli de tatlı şeyler veremem ki

Doktorumuz 5 buçuk aylıkken hafif tadımlara başla dedi 3 gün kuralıyla, tam 6 aylık olunca artık bütün çorbaları yapabilirsin dedi, meyveler de hepsini ver çilek hariç dedi, hatta 2 hafta sonra çorbalara yağsız kuzu kıyma çift çekilmiş olarak koy dedi, pirinç bulgur da koyabilirsin çorbalara dedi

Sebze çorbası yaptım canım, kabak var içinde kabak havuç ıspanak haşladım blenderdan geçirdim, kıvamı da güzeldi ama yemedi tadı yoktu gerçekten, valla bebek tarhanasına azcık tuz ekledim öyle yedi anca, senin dediğin gibi yapim bide

Aynen bu ek gıda meselesi insanı yoruyor bende alerjik bebek tarhana veremiyorum süt alerjisi var bugün yumurta verdim kustu ve mukuslu kaka yaptı acaba çorbadan mi oldu yoksa yumurtadan mi anlamadım dün sadece bal kabaklı çorba verdim bugünde sabah az miktar yumurta vermiştim ama bal kabağı daha önce denedim alerji yapmamıştı sadece içine bu defa irmik koydum çok az birde antibiyotik kullanıyoruz hastaydı bugün sondu

Havuç tatlıdır mesela tadsiz olan bir sebzeye ekleyebilirsin sürekli kabak yapıyorsan ekle ya da karnabahar mi yaptın bal kabagi da koy ya da öyle canı istememiştir

8 aylık kızım ve o da tatsız şeyleri sevmiyor artık azcik azcik tuz atıyorum sevdi böyle corbalari bebek tarhanası, şehriye,yayla, tavuksuyu . mercimek daha vermedim cesaret edemiyorum :rofl:

Yaptın mı bunu çok olmadı mii

Mukuslu kaka şundan da olurmuş, hani süt içtikten sonra mide gazını çıkarınca ağzına süt geliyo ya o balgam yaparmış, kendi kendilerine normal yolla çıkaramadıkları için kakadan çıkıyor, bide hastaymış senin kuzun çok geçmiş olsun ondanda olabilir, bide bişey sorcam yumurtayı nasıl verdin bizimki sade sarıyı yiyemedi