Ekim anneleri ne durumdayız hunileri taktık mı 🫣

Ek gıda nasıl gidiyor kızlar

Dün başladık şuanlik iii gidiyor

Neyle başladı cnm

Bizde daha Yeni Yeni başladık baklm

Nasıl gidiyor neyle başladın canım oturabiliyor mu

Şuanlık iyi biraz biraz oturuyo destekli meyve püresi veriyom sonra patets kabak havuç haşlıyom

Bizimki çok oturamiyor ya bugün devletteki doktor otrmasi lazım dedi acele etme dedi özeldeki gelişimi iyi dedi başlayabilirsiniz dedi anlamadım ve ikisinin yöntemi çok farklı :joy:

Kafası öne gidiyor

Evet canım birinin dediği birini tutmuyo malesef ne kadarlık sizinki bize hemşire demişti yavastan tattır diye bizimde ole desteksiz oturamıyo ama ben basladım yavastan​:kissing_face_with_closed_eyes:meyve fileleri var bazen ona koyuyom meyveleri filan kendisi emzik emer gibi emiyo

2 gundur cok huzursuzdu atak geciriyoruz sanirim anlayamadim bugun daha iyi .ek gidaya tadilara basladim ama 6 ayimi beklesem diyede kararsizim acikcasi. Kalca gelisim geriligimiz var apaat kullandigimiz icin surekli oturtamiyorum yuz ustu hic koyamiyorum :smiling_face_with_tear: insallah duzeldiyse bayramdan sonra cikaricaz

Allah şifasını versin kuzum inşallah güzel haberler alırsın

Amin canim benim insallah

Meyveyi sonraya birakcam canım yoğurt verdim 3 gün bugün 2. Gün havuç yarın avakado vercem valla sorma ama özeldekini dinliycem devletteki daha Yeni mezun çok birşey bilmiyor bnce

Rabbim şifa versin :palms_up_together::hibiscus:

Ole canım valla herkes kendine göre bısey yapıyo yazıya bende yogurt veriyom havuc COk azda zeytinyağı atıyım içine ben kabız yapmaısn diye

Bizim hemşire 5 aylıkken basla dedi bana

Bizde yarın 5 buçuk olcaz canım bide biz yerken felan takip ediyor merakı var ama işte tam oturma sorunu var kilomuz var bizim bide o da etkiliyor sanırım

Çok fazla birşey yemiyorlar zaten tadım ya maksat başlanabilir belki ya sonra nasıl yetişecek tadimlar damaklari

Olabılir canım bizde 6 ay olduk bizimkide baya meraklı yemeye bizimkide öle gözü sürekli masada biz yerken bize bakıyo ay insna kıyamıyoda hemen hepsinden yediresi geliyo​:kissing_face_with_closed_eyes::kissing_face_with_closed_eyes:

Aynen öyle :kissing_face_with_closed_eyes: