Ek gıda nasıl gidiyor kızlar
Dün başladık şuanlik iii gidiyor
Neyle başladı cnm
Bizde daha Yeni Yeni başladık baklm
Nasıl gidiyor neyle başladın canım oturabiliyor mu
Şuanlık iyi biraz biraz oturuyo destekli meyve püresi veriyom sonra patets kabak havuç haşlıyom
Bizimki çok oturamiyor ya bugün devletteki doktor otrmasi lazım dedi acele etme dedi özeldeki gelişimi iyi dedi başlayabilirsiniz dedi anlamadım ve ikisinin yöntemi çok farklı ![]()
Kafası öne gidiyor
Evet canım birinin dediği birini tutmuyo malesef ne kadarlık sizinki bize hemşire demişti yavastan tattır diye bizimde ole desteksiz oturamıyo ama ben basladım yavastan
meyve fileleri var bazen ona koyuyom meyveleri filan kendisi emzik emer gibi emiyo
2 gundur cok huzursuzdu atak geciriyoruz sanirim anlayamadim bugun daha iyi .ek gidaya tadilara basladim ama 6 ayimi beklesem diyede kararsizim acikcasi. Kalca gelisim geriligimiz var apaat kullandigimiz icin surekli oturtamiyorum yuz ustu hic koyamiyorum
insallah duzeldiyse bayramdan sonra cikaricaz
Allah şifasını versin kuzum inşallah güzel haberler alırsın
Amin canim benim insallah
Meyveyi sonraya birakcam canım yoğurt verdim 3 gün bugün 2. Gün havuç yarın avakado vercem valla sorma ama özeldekini dinliycem devletteki daha Yeni mezun çok birşey bilmiyor bnce
Rabbim şifa versin ![]()
![]()
Ole canım valla herkes kendine göre bısey yapıyo yazıya bende yogurt veriyom havuc COk azda zeytinyağı atıyım içine ben kabız yapmaısn diye
Bizim hemşire 5 aylıkken basla dedi bana
Bizde yarın 5 buçuk olcaz canım bide biz yerken felan takip ediyor merakı var ama işte tam oturma sorunu var kilomuz var bizim bide o da etkiliyor sanırım
Çok fazla birşey yemiyorlar zaten tadım ya maksat başlanabilir belki ya sonra nasıl yetişecek tadimlar damaklari
Olabılir canım bizde 6 ay olduk bizimkide baya meraklı yemeye bizimkide öle gözü sürekli masada biz yerken bize bakıyo ay insna kıyamıyoda hemen hepsinden yediresi geliyo![]()
![]()
Aynen öyle ![]()