Ekim anneleri ne durumdayız hunileri taktık mı 🫣

Tadimlar bitsin valla ne yiyorsam vercem beninkinden seçmek yok tuzsuuz yaparım devamke şimdiki nesil yok tarif kitabı özel hazirlamalar nereye kadar acaba

Ayenn bende ole yapcam öle basmı olur ya eskiden biz nasıl büyüdük yenı nesil farklı ama eskiyide yabana atmamak laısm bi taraftan

Aynen canım ne varsa eskilerde var bnce biraz yararlı tarafları almak lazım kız mı erkek mi bebiş

Bizim de bugündü kontrolümüz, doktor azar azar başlayabilirsin dedi. Ben arada bişeyler vermiştim ama şimdi tam anlamıyla başlıycam artık. Zeytinyağı verebilirsin dedi bana da doktor, karıştırıcam haşladığım sebzeye. Bizimki oturmaya çok hevesli, yediklerimizden de hep istiyor uzanıyor. 5 ay 3 günlük şu an. Ama bu ay çok az kilo almış, ben işe başladığımda gün içinde çok az süt içiyodu biberonu istemiyodu onun etkisi olmuş olabilir ama sütümün kalitesini artırmam gerek sanırım. Sizin yaptığınız bir şey var mı nasıl besleniyorsunuz kilo alımı iyi mi sadece anne sütüyle

Ayenn öle canım erkek sizin

Bizim 6 aylık anne sütü veriyorum sadece ben yarında kontrolümüz var bakalım

Süt arttırıcı takviye gıdalar var

Sütüm miktar olarak yetiyor aslında çoğunlukla kendisi bırakıyor, takviye olarak mama da vermek istiyorum ama içmiyor onu hiç. Sadece kalitesini artırmak istiyorum mümkün mü bilmiyorum ama

Bazen bebekler meme reddi yapıyo ben ek gıda tattrıyom o zman COk yapıyo benimki

Kiloda bi sıkıntı yoksa bence mama COk taraf degilim ben aslında ihtiyac olmadıkça

Canım bizimki mama yiyor oda zaten kilo aldırıyor.. ne güzel maşallah bizimkide tam oturabilse daha iyi olacak bnde havuca kattım zeytinyağı bugün sebzelere katicam 1 2 damla kabızlık yapmaz iyi olur

Erkek benimde canım bitti mi gaz felan… Ay bizide bilgilendir yeni birşey duyarsan :clap:

Aynen canım emziriyorsun ya yavaş yavaş ilerle sen yinede şuan süt daha önemli bebiş için

Canım kuru yemişler ceviz fındık badem hurma yeşiller iyi gelecektir

Lohusa yağı varmış takip ettiğim bir anneden görüyorum baya memnun bir araştırın isterseniz

İki gündür yoğurt verdim şimdi muz verdim iyi gidiyoruz şuan

Meyvelerden once sebzeleri vermeye çalış bence meyveler tatlı olduğu için sebze yemek istemiyorlar bu sefer ben sebzeyle başladım ona rağmen oğlum yüzünü eksitiyor yerken :woman_facepalming:t2:

Valla aynen öyle söyle 1 ay tadım süreci yapcam sonra bizim yemeklerden yedircem sürekli farklı birşey nasıl yapım zaten eve ne yapacağımı düşünürken yoruluyorum :joy:

Çok haklısın bacım kafa aynı :joy:

Allah bağışlasın :palms_up_together: tabikide burda bilmediklerimiz bize tecrübe oluyo Bizimki COk şükür öle gazlı bebek degıl di