Tadimlar bitsin valla ne yiyorsam vercem beninkinden seçmek yok tuzsuuz yaparım devamke şimdiki nesil yok tarif kitabı özel hazirlamalar nereye kadar acaba
Ayenn bende ole yapcam öle basmı olur ya eskiden biz nasıl büyüdük yenı nesil farklı ama eskiyide yabana atmamak laısm bi taraftan
Aynen canım ne varsa eskilerde var bnce biraz yararlı tarafları almak lazım kız mı erkek mi bebiş
Bizim de bugündü kontrolümüz, doktor azar azar başlayabilirsin dedi. Ben arada bişeyler vermiştim ama şimdi tam anlamıyla başlıycam artık. Zeytinyağı verebilirsin dedi bana da doktor, karıştırıcam haşladığım sebzeye. Bizimki oturmaya çok hevesli, yediklerimizden de hep istiyor uzanıyor. 5 ay 3 günlük şu an. Ama bu ay çok az kilo almış, ben işe başladığımda gün içinde çok az süt içiyodu biberonu istemiyodu onun etkisi olmuş olabilir ama sütümün kalitesini artırmam gerek sanırım. Sizin yaptığınız bir şey var mı nasıl besleniyorsunuz kilo alımı iyi mi sadece anne sütüyle
Ayenn öle canım erkek sizin
Bizim 6 aylık anne sütü veriyorum sadece ben yarında kontrolümüz var bakalım
Süt arttırıcı takviye gıdalar var
Sütüm miktar olarak yetiyor aslında çoğunlukla kendisi bırakıyor, takviye olarak mama da vermek istiyorum ama içmiyor onu hiç. Sadece kalitesini artırmak istiyorum mümkün mü bilmiyorum ama
Bazen bebekler meme reddi yapıyo ben ek gıda tattrıyom o zman COk yapıyo benimki
Kiloda bi sıkıntı yoksa bence mama COk taraf degilim ben aslında ihtiyac olmadıkça
Canım bizimki mama yiyor oda zaten kilo aldırıyor.. ne güzel maşallah bizimkide tam oturabilse daha iyi olacak bnde havuca kattım zeytinyağı bugün sebzelere katicam 1 2 damla kabızlık yapmaz iyi olur
Erkek benimde canım bitti mi gaz felan… Ay bizide bilgilendir yeni birşey duyarsan ![]()
Aynen canım emziriyorsun ya yavaş yavaş ilerle sen yinede şuan süt daha önemli bebiş için
Canım kuru yemişler ceviz fındık badem hurma yeşiller iyi gelecektir
Lohusa yağı varmış takip ettiğim bir anneden görüyorum baya memnun bir araştırın isterseniz
İki gündür yoğurt verdim şimdi muz verdim iyi gidiyoruz şuan
Meyvelerden once sebzeleri vermeye çalış bence meyveler tatlı olduğu için sebze yemek istemiyorlar bu sefer ben sebzeyle başladım ona rağmen oğlum yüzünü eksitiyor yerken ![]()
Valla aynen öyle söyle 1 ay tadım süreci yapcam sonra bizim yemeklerden yedircem sürekli farklı birşey nasıl yapım zaten eve ne yapacağımı düşünürken yoruluyorum ![]()
Çok haklısın bacım kafa aynı ![]()
Allah bağışlasın
tabikide burda bilmediklerimiz bize tecrübe oluyo Bizimki COk şükür öle gazlı bebek degıl di