Ekim anneleri ne durumdayız hunileri taktık mı 🫣

COk haklısınız :kissing_face_with_closed_eyes::kissing_face_with_closed_eyes:

Evet haklısınız zaten ole gergun vermıyom ben daha dgrusu her öğün vermıyom

Kızlar bişey sorcam bu huni takma olayı ne ya :rofl::rofl: yeni anneyim hiç anlamıyom bu espiriden ne anlama geliyor​:joy:

Delirme noktası anlamında :grinning_face_with_smiling_eyes:

Kızımın oturmaya hevesi yok.5 ay 10 günlük oldu.Bir on gün daha bekleyip yoğurtla açılışı yapmayı düşünüyorum.
Doktor 6 aya kadar önermiyorum demişti.
Kimi kısım 5 aydan sonra tadım önerirken kimi kısım 6 ay dolu dolu süt ile geçsin diyor.
Biraz da bebeğin durumuna bağlı bence bu durum.

Ben hunili oldum mesela bir süre sonra deliriyorsun :joy:

Ay anladım çok teşekkür ederim​:joy:ben hala takmadım o zaman huniyi

Allah taktırmasın :joy::joy:

Aminn​:joy::joy::joy::joy:

Evet kabızlık olmaması için iyi olur zeytinyağı ama bizimkiprk sevmedi gibi tadını :face_with_hand_over_mouth:

Teşekkür ederim bi araştırayım onu

Bizimki mamma ile beslendiği için erken başladı tabi emen bebekler meme reddi oluyor ondan anne sütü ön planda sizin için… Ay inşallah oturur kısa zamanda benimde temennim o bizimki de isteksiz işte

Ondan işte Aynur​:joy:

Valla Allah affetsin sevilecek gibi değil zaten :joy: bizim soğuk sıkım burda zeytin yetişiyor ordan yaptırdık dikkat edin sizde buna

Biz mama ile besleniyorz ondan 4. Ayda tadımlara basladik kabak havuç patates bezelye ıspanak elma armut muz vs yoğurt peynir altı suyu organik bebe bisküvisi yumurta sarısı şeklinde ilerledik 3 gün kuralıyla ilerledim şimdi her gün yumurta veriyorum yumurta sarısı şeklinde ve her gün kendi yaptığım yoğurdu herhangi bir meyveyle karıştırıp veriyorum onun dışında verdiklerim değişiyor çorba yaparsam çorba veriyorum sebze püresi yaparsam onu veriyorum

Ve tabii ne yerse yesin her yediğini bir iki damla organik zeytinyağı damlatıyorum şükürler olsun bir buçuk ay oldu ek gıdaya başlayalım hiç kabızlık yaşamadık

Bayağı erken başlamışsınız sizde… Maşallah güzel epey yol kat etmişsin darısı bize

Ben bu tarz konularda gittiğim doktora sadık kalıp o ne diyorsa o şekilde ilerleme taraftarıyım o başlamamızı uygun gördü tabii ki belli muayeneler yaptı öncesinde bebeğimin destekli oturup oturmadığına baktı ağzına bir şey uzatıldığında ağzını açıp açmamasıns baktı sonuç olarak başlayabilirsiniz dedi ilk ay boyunca sadece yoğurt sebze ve meyve tadımı yaptırdım hiç karıştırmadım tatlarını tek tek almasını daha uygun olacağını düşündüm sonrasında karışım yapmaya başladım mesela brokoli karnabahar ve havucu karıştırdım zeytinyağı ekledim ek gıdada 1 ayımız dolduktan sonra da yumurtaya başladım sonrasında bunu bir düzene koydum her gün yumurta vermeye başladım veriyorum ama yiyor mu diye sorarsanız bebek yani sonuçta bir dinliyor Bir gün yemiyor önemli olan teklif etmek

Ayyy tabiki güvendiğin doktora sabit kalmalisin en iyisini onlar biliyor benim bı devlette bı özelde var doktor devletteki bı haber ve uygulaması bebek için çok ağır onlar arasında bile dağlar kadarr fark var… Bende siizn gibi tek tek gidip sonra birleştirecem inşallah

Beş ay 3 haftalık sadece anne sütü beş aylık gittiğimde verme dedi 6 ayı bekle bende sabırsızlıkla 6 ayı bekliyorum destekli oturuyor adını tanıyor en azından ne anlatmak istediğini anlıyorum tabiki taşı diyor uykusu doğduğu gunden beri çok güzel yanımda uyuyorsa tüm gün uyur şuan saat on hala uyuyor çok şükür kilosu iyi anne baba diyor dönme.eh işte emekleme yok gazı yok suanlik iyidir biraz deli biraz çingene oğlum ama ayına göre güzel