Maşallah uyuyan çocuklara imreniyorum bizimki 7de ayakta böyle gece dalıp uyuması yok düzgün beni yoruyor gündüzde mizmizlik var büyüyoruz işte ![]()
Yanında uyuyorsam tabi uyur kız![]()
Hay maşallah nazar değmesin bizimki uykuya çok direniyor anne babam da hak getire işine gelince çenesi susmuyor işine gelmeyince konuşası gelmiyor benimki tam bir sinir küpü istemediği şeylerde aşırı sinirleniyor babasının opmesini istemiyor itmeye çalışıyor ![]()
Ay ne güldüm benimki çingene ama kaldırınca susar normal yani öyle kötü huyları şimdilik yok ilerde Allah bilir çok korkutuyorlar gözumu aklı gelişsin uyumaz falan
Olsun sende dinleniyorsun buda nimet bence ben yattığım an bizimki kıpır kıpır ana düşmanı ![]()
Yok ya benimki doğdu doğalı böyle seninki değişmez bence ![]()
Eylül 30 da doğduk ondan kendimi ekim annesi ilan ettim ![]()
şakası bir yana delirmenin köşesinden dönüyorum her gece uyumuyor ![]()
O zaman kurban olam bebeme uyumayan bebislwr var ben ne zaman yataga girsem o zaman uyur gece bazen süre bile uyanmiyor çok şükür
![]()
aslında annede babada yaramazmis bizimki kime çekti bilmem
![]()
![]()
kime acaba
Allah kolaylık versin bacım hepimiz dertliyiz![]()
Babasıyedi camiden kovulmuş anası aynı yaramaz amma şans kız Allah dedi yeterince yordum bari bunda uzmiyim![]()
Ahahahaaa çok şükür ![]()
![]()