Emzik kullanımı

Merhaba hanımlar :blossom:

Siz bebeğinize emzik sürekli’mi veriyorsunuz? Yoksa ağladığındamı?
Cesur ağladığında veriyorum ben ama bazen görünce istiyor bazende kendi sıkılıp emmiyor.
Sizde durumlar nasıl?

1 Beğeni

Merhabaa​:hibiscus:
Ben ağladığında ve uykuya dalması için veriyorum rahat oluyor

1 Beğeni

Dışarı çıktığımızda veriyorum bebek arabasındayken keşke hep alsa

Hep almaması daha iyi canım.
Gerektiği anlarda vermek lazım​:slightly_smiling_face:
Emzik bağamlısı olan bebekler var mesela

Ya öyle tabi de işte en azından uyurken alsa çünkü ya kucak istiyo ya da emmek

Bizimki almıyor bu ara sadece damaklarını kaşımak için sadece tutup çekiştiriyor

1 Beğeni

Uyurken almaması bak o zor işte :slightly_frowning_face:

Benim kız emziği çok seviyor ya devamlı elinde tam emmesede illa elinde olacak çoğu zaman diş kaşıyıcı yerine kullanıyor emziği.
küçük hanıma o kadar diş kaşıyıcı aldık beğenmiyor

1 Beğeni

Cesurda emzikle kaşıyor,diş kaşıyıcıyla değil​:woman_facepalming:t2:

1 Beğeni

:joy::joy: hhhhh demek bir tek benimki böyle değilmiş.

Bide şunu farkettim bebekler fazla israfı sevmiyor o kadar şey alıyorsun onlar gidip saçma sapan şeyleri seviyorlar :joy::joy::woman_facepalming:t3:

kız Allah seni güldürsün :rofl::rofl:
Aynen öyle

1 Beğeni

Bende agladiginda Uyudugunda veriyorum canim Oğlum erkən buraxdı çok şükür İnşallah kizimda erkən burakir Bakalım

1 Beğeni

Benimki hiç tutmadı ve o kadar değişik şekillerde emzik aldım ki yok tutmadı tutması için neler yaptınız belki fikir olur

1 Beğeni

Bizimkide tutmuyordu bişey yapmadık sadece emzik değiştirmeye devam ettik ve sonunda bu emziği emdi

1 Beğeni

Var bundan da

Ben de üç farklı emzik denettim hepsini bırakıp elini emdi :unamused::unamused:

2 Beğeni

Bizimki de başladı ellerini emmeye :face_with_hand_over_mouth:

Çok iyi bazen ben ağladığında elini tutup ağzına götürüyorum onun tavsiye ederim :sweat_smile:

1 Beğeni

Ben dişarı çıktığımda ve uykuya dalarken veriyorum. Ağlayınca verince sanki bir derdi var soyleyemedigi icin agliyo ve ben onun ağzını tıkıyormuşum gibi geliyor​:face_holding_back_tears::sweat_smile:

Abla, benimkide öğürüyordu da sonradan kendiliğinden aldı. Benim bir arkadaşımın Bebeği de hiçbir emziği tutmuyordu, O da emziğinin silikon kısmına şırıngayla anne sütü ya da mama doldurmuştu öyle öyle tutturmuştu Belki sana da yarar

2 Beğeni