Ben yorulunca veriyom. Çogunlukla ben tutuyom ama esim tutayim mi der . Yemk yersek o tutar karnımı doyurum .arabayla bir yere gidince bebegin arabasını surer . Ben de onun elinden alirim
dugunlerde de ara ara onun kucagina veririm ..
Vall genelde bende olur yorulunca veririm al taşı diye ![]()
Genelde onda olur hevesli çünkğ kucakta taşımaya onda olur genelde
Bebek arabasını genel olarak eşim kullanır. Yemek yeneceği zaman mama sandalyesinde oturur. Daha önceleri bn hem çocuğu tutar hem yemek yerdim. Kucakta gezecekse de kim yorulursa diğerine veriyor.
Genelde eşimde olur çünkü gezmeye gitmişiz yaaani hep bir seylere bakıyor olurum ahaha
yoruldum demeden almam çünkü tasiyamiyorum fazla
Bebek arabası da hep onda olur, çok seviyor.
Bende alisveris yapinca hemen esime veriyom hata ben demeden kendi aliyor. Kanguru almadigima pusmanim ama esim kilolu jiraz hemen yorulur diye düşündüm
ben zaten tasiyamiyom. Cok uzun sure kucakta olunca vajinada bir agri oluyir hala iyilesmedik maalesef.
Bende hevesliyim ama bi zaman sonra yoruluyor . Düğünlerde foto fln cekilirken hemen esim diy ben aliyim mi bebegi bende vermiyom tabi![]()
Bana vermez hic hastaneye alisverise gezmeye gidince hep bebek arabasini surer sagolsun ![]()
Bende surmeye cok hevesliyim ![]()
Ben kanguru almıştım taşınmıyor insan da ne bel ne sırt kalıyor. Belki suan içine bile sığmaz ![]()
Zaten kilosu arttıkça zor başlarda iyi de
Benimkide yemek yeme dışında kendinde olur sağ olsun hoşuma da gider bu durum ![]()
O yokken ben suruyom zaten varkende sursun gezmeye gidince zor oluyo suremiyom saga sola bakacam diye ![]()
Bende oyke dusundum bi zaman sonra 5 kg 10 kg oluyir ![]()
Ben elbise ve mutfak alisversinde kendimden kopuyom
o yuzden esim alir tek basima elbise alirsam da sağ olsun ordaki calisanlar aliyor biz bakariz sen rahat rahat gez diye![]()
Hatta bir kere o kadar kendimden kopmuşum ki fulim izlerken bebeğim kucagimdaydi ona piş piş yaparak sirtina kucuk vuruslar yapiyordum . Filim cok aksiyonluyddu adam sinirden elini duvara vurunca bende kiza vurmusum ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Evet. Asıl sıkıntı 5 den sonra başlıyor ![]()
Ne guzel bende yemk yaparekn veririm sofrayi sererken fln onda olur .kizina ilahiler dinletir ,azeri mersiyeler dinletir .
Ne guzel kiz valla millet bebek sevmek istiyo zaten benim bebe yokken bende hep bebeli biri olsa ben tutarim bakarim derdim.
![]()
ben mama icirirken tv izliyom cocugun agzindan baska her yeri iciuo mamayi esim her seferinde bebeye icir bebeye der bide hahaha sen aksiyon izleme bari bebe kucagindayien kizz
Ayn ayn![]()