Bende kendimden boyle birsey beklemiyordum![]()
Onu arada bende yapiyom![]()
Ne güzel maşallah imaniyla bütün büyüsün tüm bebişler ![]()
Genelde eşimde oluyor bi yere gittiğimiz zaman seviyor kucağında gezdirmeyi eğlendirmeyi
ļAmin amin ![]()
![]()
Ne kadar guzel![]()
İkimizde aliriz ama bebek arabasını o suremiyor geçen hastaneye hasta ziyareti ne gittik bebek arabasını arabadan üşendi indirmedi ben tasiriim kucağımda dedi zaten az kalıp çıkacaz dedi sonrada bizi almadılar bebekli hasta ziyetreti yasak diye o çıktı ben çocuk kucamda onu bekledim hastanenin içinde bide şehir hastanesi kalabalikta
Ay cok zor olmustur
Bizim bebiş artık yürüyor yaramazlık yapıyor beni çok yoruyor eşim yokken. Ama eşim gelince ben dinlenirim çoğunlukla onda olur. Araba kullanırken kucağıma gelmek istiyor bana stres yaptırıyor o yüzden arabayı eşim kullanır Asil de bende olur. Gezmelerde, misafirliklerde, alışverişlerde eşim sağolsun çok yardımcı olur ![]()
İlk çocuğumuzda sadece bebek arabasını sürerdi yemek yerken falan hep ben ilgilenirdim şimdi ikinci bebeğimizde herşeyiyle eşim ilgilenir gerçi daha 1 ayligiz hastane dışında gezmeye gitmedik hiç hastanede de hep onda yani .
Bende kalır hep çok gezmeyiz çok çok nadir onda da sadece tuvalet ihtiyacını gidermek için alıyo yoksa pek almaz ben bebekle ilgilenirim o da etrafın tadını çıkarır
Seninki eş degil aklin vatsa uzaklaş kendine yaparsin ne yaparsan
Öyle bir imkanım olsaydı tek bir dk bile durmazdım emin ol
Canim yanlis anlama ama bi benzeri seyler bnde de vardi seninki eş benimki aileydi ve ben kacis icin evlendim .ve aklilik edip 1,5 yil cocuk yapmadim . Esim cok koti olsaydi bosamayi dusunyordum altinlari alip kacardim ellem![]()
![]()
![]()
![]()
Yaa hiçbir evlilik boşanma niyetiyle kurulmaz beni sevdiğini sanıyordum ama evlendkten sonra çok değşti çocuk olduktan sonra daha çok değişti bnm ki narsist ve dengesiz maalesef narsist birine asla bişey anlatamazsın evirir çevirir yine de konuyu kendine getirir kendini haklı görür karşında kini küçük düşürür ben bunu her gün yaşıyorum gerçekten bu adamla yaşamak zulüm katlanmak zorundayım sadece bildiğm tek şey bu adamın değişmeyeceği düzelmeyeceği
Sende o yokmuş gibi davran. Onun için kendini üzmeye değmez. Sana çocuğun yeter ![]()
Bence sen kendini kandırıyorsun . Kendini zorinda hissetiren nedir cocuk mu eminim ki cocugun da kavga divus siddetin icinde olmk istemezdi . Sen sadece kendi hayatini calmiyorsun eger bebegine karsi kotu bir baba ise bebbeginin gelecegini de caliyorsun . Bir yerden baslamak gerek gecenlerde sana bi liste yazmistim onlari uygula bence . (Tabiki biz bilemeyiz ne olup bitigini )
O zaman çok daha kötü oluyor yok saysam sen bilirsin der umursamaz ki dediğin gibi bana çocuğum yeter ama ne bilim çocuğuma ve gençliğime yanıyom ben valla çürüyüp gidiyo
Evet çocuk çok ilgili bir baba değil gün içinde kızımın fotosunu atsam niye atıyorsun der ama görünce sever koklar oynar ama onun dşnda hiçbir şey le ilgilenmez ne benle ne kızıyla böyle olunca da mutsuz bir evlilik mutsuz bi yuva mutsuz anne eşittri mutsuz çocuk kızıma yetmeye çalışıyorum ama o şimdiden babasına çok düşkün çok belli nasıl olacak hiç bilmiyorum ailem arka çıkmıyor gitsem gidemem çalışma hayatım da hiç yok olmadı o yüzden mutsuzluğa mahkummuşum gibi geliyor
Senin adına üzülüyorum çok zor bir durum. İşte basta gercek yüzleri belli olmuyor. O yüzden olan karşı tarafa ve çocuğa oluyor. Allah yardımcın olsun sana bir çıkış yolu göstersin inşallah ![]()