Ailen arkanda dursa suan bu durumda olmazdın zaten. Yani sen hatalı bile olsan ailenin senin arkanda durması lazımdı.
Sürekli eşimde zaten evde benle dışarda ona veririm hatta Van’a gezmeye gittiğimizde bile hep ondaydi garibim doğru dürüst foto cekilmemissti![]()
Âmin nolur bana dua edin çok zor bi çıkmazın içindeyim bugün bnm doğum günüm ve daha gecesi zehir gibi geçti kavga etmekten bıktım tartışöaktsn yoruldum
Evet ama durmadılar işte ama eşim ona rağmen ailemin beni dolduruşa getrdiğini düşünüyor
Bazen aklıma geliyor biliyorum çok yanlış şeytan dolduruyo ama sırf onu canı yansın diye aldatmak geliyor aklıma inşallah böyle bir şey nasip olmaz ama açık ve net adam bana diyor benden ilgş sevgi bekleme yemeğinin kıyafetinin parasını veririm onun dşnda bnden bişey isteme bekleme diyor napim ben yaa
Ederim tabiki. Zaten elimizden dua dan baska birsey gelmiyor
Tabi ne zaman dertleşmek istersen de dinlerim. Doğum günün kutlu olsun yeni yaşında gönlünden geçen ne varsa olsun. Bebeğinle nice güzel mutlu yılların olsun ![]()
![]()
Eşin artık kafayı yemiş. Bu kadar kötü olmamalı ya
Aldatma olayını aklından çıkar sakın böyle birsey yapma. Kendine yazık edersin. Ve Allah korusun aldatsan eşin seni öldürmeye bile kalkabilir görüyoruz çok var. Hem aldatmış olsan haklıyken haksız duruma düşersin. Sende benden birsey bekleme de
Teşekkür ederim Allâh razı olsun inşallah
Biliyorum çok yanlış olduğunu bebeğim için bile yapmam bunu annesini böyle biri olarak görmesin böyle büyümesin onun için susuyorum artık onu nasıl canımı yakıyorsa bnde onun kini yakmak istiyorum ama o tınlamaz bile alır başını gider gezmelere biz umrunda bile olmayız dört duvar arasında kafayı yiyen benim nasıl olsa kimse nefes alıyormusn diye sormaz
Bebeginle birlikte sen çık dışarıya yakin yerlere gidersin az da olsa iyi gelir
Bu duygusal açlık olayı var ya cidden çok kötüymüş dün akşam yemeği dışarda yedi sabah kahvaltıyı dışarda yapacam dedi çıktı gitti biz evde yalnız kaldık yine pazar günü olmasına rağmen hiçbir şey söylemedim kendimi yiyip bitiriyorum sadece
Ona da izin vermez
İşin zor valla nE desem bilemedim.
Izin isteme o nasıl kafasına göre davraniyorsa sende öyle yap
Hayırlısı Allah’tan zoru kolaylaştıran da o dur sabrediyorum
Ay kıyamam sana bu yorumlarını geç gördüm ama sana tavsiyem bu lafları söyleyen adamdan ikinci çocuğu yapma yazık günahtır niye böyle bir eş ki sevilmemek kadar kotu bir şey var mı ya kızını büyüt kendine iş bul boşa gitsib