Merhaba annişler bugunde degisik bi post olsun dedim
Ben evde biseyleri boyamayi geri donusturmeyi cok severim onceden cok yapardim simdi pek firsatim olmuyo acikcasi hem birbirimize fikir olur hem sohpet edelim istedim.
Ben yaptiklarimi sizinle paylasiyim ![]()
Ay bende çok severim güzel olmuş yaptıkların ellerine sağlık canım . Bizimde ferforje tarzı sandalyeler var eskiden kalma bahçede atılı duruyor eşime dedim sünger kısmını yapcaz renkli boyayın balkona koymayı düşünüyorum yaptığım zaman bu posta atarım inşallah uzun zamandır boya işleriyle uğraşmıyordum ![]()
İnsallah canim aminn. Bende kiradayim izin aldim yap dedi zaten benden once evi gorsen kirecle boyanmis gibiydi. Mutfak dolaplarinida boyamak istiyorumda bi cesaret edemedim. Annemde kapilari dolaplari hep boyadi ev bembeyaz cok guzel oldu
Sagol canim benim degerlendir tabii burayada at. Babam nakliye isiyle ugrasiyo bazen atsinlar diye eski model mobilya veriyolar bana resmini gostermeden atma diyorum anneme konsol getirdi babam beyaza boyadi valla yenisi halt etmis cok guzel oldu
Amin insallah canim zamanla olur hersey yeterki huzur saglik olsun . 14 yillik evliyim ben esim bi rahatsizlik gecirdi elimizdekiler gitti bide borclandik. O yuzden saglik huzur basta geliyo artik. Sukur borcumuz bitti arabamizi aldik bide bahce aldik kendimize gidip geliyoruz ev luks kaliyo iste malesef
Ay n’olacak sanki ben olsam bende kullanırım yenileyip temizledikten sonra . Herkes atsın da fikir olsun bizede kızlar
Dur bende atayim cocuk olmayinca kendime kalemlik yapmistim .bardaklari oje ile boyamistim. Duruyorsa eklerim.
Aynen canim ![]()
At bacim
Aynen bende sen gibiyim yeni bisey alsam yada en basiti esyalarin yerini degistirsem bana okadar iyi geliyoki ![]()
saklamissinda bak ne guzel bacim ilk ve son deme valla yapmak iste neler yapiyo insan kiz
Bende dikis makinasi aldim onu ogrenmeye calisiyom
kizim sağ olsun cok yaptirmiyir ama ogrendim sadece yamuk dikiyom arada ![]()
Ayrica suana denk yaptigim seyleri dde atayim.
Dip not :ilk veson yapisim oluuor genelde ![]()
![]()
![]()
bu teneke yu cok da beceremedim
Bunu da anahatarlik yaptim supla yapiyordum beceremiyince anahtarliğa cevirdim
Teh Allah seni ne yapmaya ![]()
![]()
![]()
![]()











