Gögüste uyutup memnun olan var mı?

Bebeğim 10 buçuk aylım hala kucakta uykuya dalabiliyor onda da zorluk çıkarmaya başladı artık tam dalamıyor . Ve kucak aşırı zor gelmeye başladı bana da . Ara ara şuan memede uyuyakalıyot böyle alıştırsam mı acaba gece daha zorlanır mıyım sizce? Gerçekten çok yoruldum kucakta

9 aylık ve zorluyor kucak artık bi şekilde yatağa alıştırmaya çalışıyorum bu aralar bacım deneme

Uyku eğitimi almış biri olarak konuşuyorum en zoru memede uyutmayı unutturmak sallamayı çok daha kolay unutuyorlar

Benim kızımda 5ayına kadar ayakta sallayarak uyuyordu. Ondan sonra ayağıma koydukça kıyameti kopardı kucağıma aldım hep kucağımda uyudu oturuyorum kucağıma sıktarıyorum 2 dkkada dalıyor hemen ve uzun da uyuyor. Bazen yatakta yanına uzanıyorum öyle uyuyo. Aksine hoşuma gidiyor hep onu izliyorum :smiling_face_with_tear::face_holding_back_tears:

Emzirerek uyutma taraftariyim kizim oyle uyurdu cok rahat oluyodu smdi birakti cok nadir emerek uyuyor uykuya dalinca kendiliginden birakiyor sallamaktan cok daha rahat oluyo

Acikinca uyaniyor bi ker mama yapip weriyorum dewam ediyor uykuya

Benim kızımda 9 kilo şuan ben zorlanmıyorum kendi şahsıma ayakta sallamaktan daha kolay geliyor. Keşke kendileri uyusa :grinning_face:

Walla cok iyi oluyo koyunca uyaniyor ya yan yatirip sirtina wurup geri uyuyor

Siz uyku egitimi aliyordujuz sanki. Çözülemedi mi?

Ayni durum bende var sırf bu yüzden trendyoldan cingene salıncağı aldim hayatımı kurtardı

Gece uykusu cok iyi ama sabah cok erken uyanıyor 6 da :blush:

Aksam 8.30 da gece uykusuna yatiriyorum hic sasmadi simdiye kadar o duzeni kurdum Allahtan sadece beslemek icin uyaniyorum 2 kez gece

Evet emekliyor

Gittiği yere kadar bacım vallahi ben halimden memnunum keşke hep böyle uyusak bayılıyorum :joy::joy: tadını çıkarın büyüdüklerinde gelmezler yanımıza​:joy:

Benim kızım memede uyumuyor kucağıma sıktarıyorum öyle uyuyo

Asilde emerken uyuyor ama artık bıraktırmak istiyorum. Unutturmak çok zor

3 ay 1 haftalik benimki ayni odadayiz kesinlikle gece ışık kullanmıyorum gece ışığı dahil ve hic ses yapmiyoruz

Salincakta degil beşiği var gece besiginde yatiyor

Canım nasıl alışırsa öyle gidiyor valla biz simdi iki aylığız emerken uyuyor ama uyumadığı zamanda emzirip yatırıyorum kendi kendine uykuya dalıyor. Büyük kızımı da öyle alıştırdım çok şükür hiç zorlanmadım hep kendi uyudu ha böyle hastayken falan huysuzken ayakta salladım onuda çok çabuk unuttu . Yatarak emzirme çok tehlikeli bence .

Yaa sese alışsa iyi olmaz mı ? Benimki de seninkinin aksine seste uyuyor :grin: birileri konuşsa falan dinleye dinleye dalıyor :grin: dün akşam kına gecesindeydik valla o gürültüde mışıl mışıl uyudu :laughing::laughing: