Günlük Hayattan fotolar 📸

Burdan devam ediyoruz canlar :smiling_face_with_three_hearts:

Sigara böreğim ile açılışı yapiyorum :heart:

Nerdesin kiz kac gundur gorunmuyorsun ozlettin.

Afiyet olsun canim cekti bende yapicam yarin borek.

:rofl::rofl::rofl:allah seni

1 yaş hatırası olarak el izi çalışmasını yapalım dedik ama biraz başarısız sonuçlandı :face_with_hand_over_mouth: kızım parmaklarını hareket ettirdi 2 kişi tutamadık ya :rofl:

Birce Naz 1 yasinda.

Foto çekinirken cok zorlandık hiç durmadı.

Kalabalık bir gündü dolu dolu geçti ufak da trafik kazası oldu . Çok şükür kimsede birsey yok..

Çok tatlı maşallah nice mutlu yaşlara prenses :blush::heart::smiling_face_with_three_hearts:

Nice yaşlari olsun inşallah rabbim hayırlı sağlıklı mutlu seneler nasip etsin prensesimize​:ribbon::tulip:…çok geçmiş olsun kimsede bişey olmadığına sevindim cnm

Nice yaşları olsun insallah minnoşun guzel görünüyor hersey evet

Hepinize çok tsk ederim güzel anneler​:cherry_blossom::heart::folded_hands:

 

İyi ki doğmuş prenses​:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:ailesiyle sağlıklı huzurlu günleri olsun inşaAllah​:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: bebekler işte fotoğrafta durmayabiliyorlar. Benim de büyük oğlum iki doğum gününde hasta idi, diğerlerinde de sürekli ağladı :joy::joy:
Kaza için de geçmiş olsun.

Yinede güzel bir anı olmuş. :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:Ellerinize sağlık.

Annesinin prensesi iyiki dogmus

Nice güzel yaşlara prenses​:blossom:


Kızlar sizin kadar eğlenceli değil attığım ama günlük hayatımın bir parçası. Bir anne olarak geç saatte uyumak,uykusuz kalmak​:joy::joy::joy::joy::joy:

Kendi kendine saklanmış sessizce bekliyordu. :grin:
Zor buldum cidden bıcırık yaa :smiling_face_with_three_hearts:

Annesi oyun ister canııı:heart::heart::heart::heart:

Kizlar hepinize çok tsk ediyorum kb . Hemen dönüş de yapamıyorum yoğunluktan.
1 yas göz muayenesi için hastaneye geldik.

O sırada hergun gece 2 de uyuyan ben :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Nice yaslara cok tatli olmus​:smiling_face_with_three_hearts: