Burdan devam ediyoruz canlar ![]()
Sigara böreğim ile açılışı yapiyorum ![]()
Nerdesin kiz kac gundur gorunmuyorsun ozlettin.
Afiyet olsun canim cekti bende yapicam yarin borek.
![]()
![]()
allah seni
Çok tatlı maşallah nice mutlu yaşlara prenses ![]()
![]()
![]()
Nice yaşlari olsun inşallah rabbim hayırlı sağlıklı mutlu seneler nasip etsin prensesimize![]()
…çok geçmiş olsun kimsede bişey olmadığına sevindim cnm
Nice yaşları olsun insallah minnoşun guzel görünüyor hersey evet
Hepinize çok tsk ederim güzel anneler![]()
![]()
![]()
İyi ki doğmuş prenses![]()
ailesiyle sağlıklı huzurlu günleri olsun inşaAllah![]()
bebekler işte fotoğrafta durmayabiliyorlar. Benim de büyük oğlum iki doğum gününde hasta idi, diğerlerinde de sürekli ağladı ![]()
![]()
Kaza için de geçmiş olsun.
Yinede güzel bir anı olmuş. ![]()
![]()
Ellerinize sağlık.
Annesinin prensesi iyiki dogmus
Nice güzel yaşlara prenses![]()
Annesi oyun ister canııı![]()
![]()
![]()
![]()
Kizlar hepinize çok tsk ediyorum kb . Hemen dönüş de yapamıyorum yoğunluktan.
1 yas göz muayenesi için hastaneye geldik.
O sırada hergun gece 2 de uyuyan ben ![]()
Nice yaslara cok tatli olmus![]()