Hadi itiraf edelim kızlar

Kızlar malum bebeklerimiz var artık ve kendimize bile zor vakit ayırırken eşlerinizle neyi yapmayı özlediniz

Ben başlıyorum: her an uyanicak korkusu olmadan soluksuz film izlemeyi çok özledim eşimle​:blush:

Eşim işten geldiğinde beni hep bakımlı güzel kıyafetler giyinilmiş topuklu ayakkabılarla hergün farklı şekilde görürdü:grinning_face_with_smiling_eyes: sanırım eşim de bunu özlemiştir ben de :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

O durumu hem eşler hem biz çok özledik açıkçası :joy: bakımlı olmak istyorum bu sefer salmcam.diyorum hoooop o gün çocuğun huysuzlugu tutar ağlar mizmizlanir saçımı toplamaya fırsatım olmaz :joy:

Evet ya o kadar paspal geziyorum ki evde :grinning_face_with_smiling_eyes:

Film izlemeyi bende çok özledim hep.yarim.yamalak bakiyorum eşime soruyorum ama niye böyle oldu bana kızıyor beraber açtık ya niye dikkatli bakmıyon sen diye bende diyorum kız duruyormu başına baksam ortasını göremiyorum :sweat_smile: tabiki kendime bakmayida hiç bakamıyorum

Klişe olacak ama uyumayiiii, sarılıp uyumayı :(((

Şimdi aramızda bir bebe , bizden rahat yatıyor

Bu soruyu eşim eve geldiğinde soracağım, kendisi neyi ozlemis bizde ve bende . Cevaba göre moralim bozulabilir de :smiley:

3 çocukla herhangi birşeyi özlemeyi bile unutmuşum​:squinting_face_with_tongue::rofl:

Rahat rahat temizlik yapmayı bile özledik değil mi kızlar​:blush::pinched_fingers:t3:

Ben de eşimle dışarıda rahat rahat gezmeyi özledim sanırım :sob: şimdi dışarı çıkalım mı dese kızıma eşya hazırlama, kendisini ayrı hazırlama, ne yiyecek derdi var. Sonra dışarıda oyalama çabaları, eşya kalabalığı, bebek arabası vsvs bunları düşününce dışarı çıkmak artık bana çok zor geliyor. Ben kendimiz çıktığımızda bile hemen yorulurdum eve gelince hiç bir şeye halim kalmazdı. Şimdi mecburiyet olunca işten eve gelince bile yemek hazırlıyorum çoğu zaman.

Cevabı bekliyoruz :rofl::rofl:bende soracam​:rofl:

Ne diyeceğimi bilemedim valla​:rofl::rofl::rofl:

Kesinlikle. Hadi çıkayım diyorum bu sefer eve geliyoruz çantaları boşalt bebeğin uyku saati geldi yatr daha üstünü degstrmeden önce kalabalığı azaltmam gerekiyor ve bu bile yorulmama sebep.

Aynen yaaa sarılıp uyumak bile kalmadı bizde artık​:woman_facepalming:t3:

Yaaaa kıyamam :blush: filmi izlesek bile kafamızda bir sürü plan yarının yorgunluğu işi gücü derken filmede odaklanamyoruz :blush:

Biz bile 2.senede yaptık bebek ona bile yapamadığımız bir çok sey içimde kaldı diyordum kendi kendme ama sizin daha erkenmis inşallah bebek buyunce daha guzel anılar biriktiririz​:blush::pinched_fingers:t3:

Ya bazen çok komiksiniz bazen de sanki yazdıklarınızı okurken kızgın birisinin cevabini okuyor gibi oluyorum telaffuz da yanlış olmasın kusura bakmayın :smiling_face_with_three_hearts: yaş kaçtı sizin?

Moralim bozulursa yazmam :smiley:

Tahmin ettim :smiley:

O zaten kanayan yaramız​:joy::joy::joy::joy:

Hahhhah​:rofl::rofl::rofl:bozulmaz yaaa az çok erkeklerin kafa tek tip çalışıyor bizler gibi derin düşünemiyorlar​:rofl: