Ayy ne sinir bozucu bir durum ya ya al eşini konus onunla konuşmani bir şey olduğunda hemen senin yanına gitmeni istemiyorum de sana düşmedi kocasıyla iyi olsun de aralarında hicbisey yoksa bile yaptıkları davranışlarda doğru değil konuşmasina ve ilgilenmesine izin vermeyin
Eşim artık görüşmeyeceğini söyledi onların sorunlarından bıktım artık fln dedi ama annesi gir düzeltt fln diyor aralarını eşim bu sefer napıyorlar sa yapsınlar bnm umrumda değil dedi bklm inşallah ama eltim üst üste aramış eşim cvp vermemiş gördüm telefondan
Öyle tahmin ediyorum ki eltiniz kocanızın abisine sözünün geçeceğini düşünüyor, sorunlarına bir hal çare düşünüyor. Bu yüzden arayıp darlıyor. Açıkçası kimse de kolay kolay kardeşinin evliliğine kayıtsız kalamaz. Eşiniz düzelir iyiye giderler diye düşündü belki. Aklınıza gelen o kötü düşünceler en en en son seçenek olmalı bence.
Kaynım biliyor o çok rahat bu konuda karısı on tane erkeğin içinde tek otursun sabaha kadar sohbet etsin bişey demez ve evet bnm eltim lede kaynmladaa pek aram yok ama eşimle çok önceden tanışıyotlar aynı iş yerinde çalışıyotlardı eşimle eltim kaynımla da orda tanışmşlar ya önemli bir şey olur kimsesi yok tür arar da gece on iki ne demek ya sabahı yokmuydu bi kere de değil defalarca aramış böyle devam ederse ben araya girecem de eşim bu sefer gitmedi bu sefer umrumda değil birbirlerini yesinler ikisi de büyüyememiş alttan alan tek bir taraf yok napıyorlarsa yapsınlar dedi bnde şaşırdım normalde hmn giderdi sözde aralarınu yapmak için geç saatlerde rve geldiğini biliyorum onlaın arasını düzeltmek için şimdi boşanırlarsa boşansın diyor
Kaynım eşimden küçük abisi değil de evet haklsnz dinlese dinlese sadece bnm eşimi dinler kaynım bunun için arıyor eltim ama gece geç vakitte arıyor bazen görüntülü de arıyor saate bakmakszn ve bi eşi çocuğu var mı düşünmeden bu beni sinirlendiyor ama bu sefer eşim karışmayacağğını söylüyor eltim bu sefer sınırları bayağı aşmış anlattığına göre
Bi kere eşim kendisi engelledi eltimi ama sonra neden anlamdım engeli kaldırdı ama tekrar aradığını görürsem geç saatte bu sefer telefonu ben açarım söylenmesi gerekenleri söylerim hiçte çekin mem
Dediğin gibi ztn devam ederse böyle benm tepkilerimle de karşılaşakalar önemli bir şey olur düzgün bir vakitte arassa neyse dicem ama gecenin on ikiisi ne nedir ya ki eşim o saatte uyuyordu işten gelmiş yorgundu o lavaboya kalktığı sırada ben telflnuna bakarken gördüm cvpszları
Sana şöyle söyliyim ben gördüğüm rüyalar sonucu eşimle evlendim yoksa onunla evlenmeyi düşünmüyordum ama o kadar rüya gördüm ki evlenmeyi kabul ettim artık sonunda rüyalarım geneli çok çıkar hislerim çok kuvvetlidir bi kere rüyamda kızmla ilgili bir şey gördüm kötü bir şey di o gün dışarı çıkmayacam başına kötü bişey gelecek dedim gün içinde çok çok mecbur acil bir durum oldu çıkmak zorunda kaldım kızım yedi aylıktı yeni yeni oturuyordu yanından geçen uzun etekli bi kadın vardı kzııma dikkat etmeden o zaman benim işim vardı kardeşim bebeğimin yanındaydı o da dikkat edemidi o kadının eteği kızımın kafasının üstünden geçti kızım resmen tepetaklak oldu sert fayansa çarptı kafasını travma geçirdi o gün çok kötü olmuştum düşün dikkat edemedi diye herkesin içinde kardeşime bile vurdum istemszce ağlaya ağlaya bunun gibi neler neler çıktı bnde korkuyorum çıkmadını şeytandır inşallah beni böyle rüyalarıma giren
İnşallah ama bnde şu an kimseye çaktırmafan eşime bile sormadan takip ediyorum yeni eve taşınıyorz Allahın izniyle kaynım eşiyle gelip bizde kalcağını söyledi bi süre eşimde tabiki gelin dedi ama sonra eve gelince ben eşime dedim kardeşin evde olurda ben rahat edemem fln diye eltimle ilgili bir şey demedim ama buna müsaade etmedim etmem
Nasıl gördünüz ve çıktımı gerçekte özel değilse
Boşanmak kolay değil ortada çocuk var ama diyelim ki şüphelernde haklym aşkımdan geberiyim yine de boşanırım kim ne derse desin umrumda değil midem almaz ztn bi daha aynı havayı solumayı bile alırım nafakamı evi de alır kızmla güzel güzel geçiniriz ihaneti asla kabul etmem Allah korusun inşallah böyle bir şey olmaz da olursa bunları yaparım
Yaa senin adına da çok üzüldüm daha yaşın çok genç zor tabi ki ihanet sen yine iyi affetmşsn belli ki eşinde pişman Allah aranıza sevgiyi saygıyı sadakati muhabbeti arttırsın inşallah
çok sevindim adına canım ararsa sen aç eşim müsait değil ben yardımcı olayım de oda aramasın birdaha
Görüntülü araması çok saçma . Bimmiyorm yazdiklarinizi okudum . Ben kendimle kaynimi düşündüm. Kaynim bekar şu an . Evlense öyle arasam karısı böyle bişey düşünür mü diye. Ama kimsenin niyetini bilemeyiz neler görüyoruz . Siz rahatsiz oluyorsanız yapmaması lazım.
Niye engellesin ki. Bu da bence şüpheli durum. İnsan yengesini niye engeller . Demek ki rahatsız ediyor. Artı yengesi kendisini engellediğini bildiği halde neden görüşmeye devam etmek istiyor ki. Beni aileden biri engeller buyuk sorun olur bı daha görüşmem onlarla büyük hakaret bu
Yani şöyle en azından evli çocuğu var düşünmesi lazım aynı şkl ben kaynımı arasam o saatte eminim beni yerden yere vurur o derece kıskanç bir kadın eşim de engellddi o sıra çok sık arıyordu bnde rahatsz olduğumu dile getrnce engelledi aradan bi süre geçti kontrol ettim engeli kaldrmştı dikkat çekmemek için sormadım neden kaldırdın diye bu sefer nolacak bklm inşallah hislerimde yanılırım şu an eşimde uzak duruyor onlardan
Yerinizde olsam cevapsız aramalarını gördüm eşimin telefonunda der arardım. Beklemenize izmenize hiç gerek yok. Bu kadar aradigina göre ciddi bir sıkıntı var benim de bilmem gereken deyin. Gecenin geç saatinde bile arıyorsan hatta falan deyip onu da bildiğinizi belli edin. Eğer dertleşmekse amacın gel bize akşam beraber yer içer konuşuruz. Halledilebilecekse hallederiz sen bu kadar çaresiz hissetme kendini deyin. Biraz da böyle yaklaşın. Mesajla değil ama siz kendi telefonunuzdan eşiniz evde yokken arayın napiyorsun nasılsın faslından sonra açın bu konuyu. Ses kaydı da alın konusmanizin. Lafı evirir cevirirse sonra da dinlersiniz ne dedi nasıl tepki verdi. Yanyana yalnız kalınca da ima edin bakalım ne yapacak.
Yaa benm bununla pek aram yok aslında merhaba merhaba o da 5-6 ay da bir kızımın doğum gününe davet etmek için bile aradım açmadı geri de dönmedi kızım doğdu bi hayırlı olsun bile demedi hastane de beni değil eşimi aradı görmeye bile gelmedi eşine ver bi onı da tebrik ederim de demedi nerdeyse üç yıldır evlym daha bi kere bile doğru düzgün evine çağırmadı o bana Üç dört defa görümcelerim gelince o da onlarla gelmş o kadar birbirimizi görebldğmz tek yer kaynanamın evi ve çok nadir şimdi ben kalkıp arasam sorsam derdinin beeni ilgilendirmediğini biliyor ztn iki gün önce kayınvalidemdeyken oğlunu aradı yine sorunları vs olmuş kaynımla eltimi eve çağırdı gelin konuşalım halledelim fln diye onlar gelince bile kaynım hal hatır sordu karısı hiç oralı olmadı sonra ben tartışmayı beklemeden çıktım evden kızımla osıra eltime nasılsın diye bi sordum ayak üstü o kadar eşim işteydi o sıra yani pek bi muhabbetmz yok kendisi ile eşimle daha sık konuşuyorlar maalesef eskiden tanıdığı için belki ama o samimimeyiti benle hiç kurmadı ben sonradan geldğm için bana gelmeyene bnde gitmem ki ben adım attım da ama ters tepti aman eşimden uzak dursun da ama daha fazla bir şey görürsem dikkat edersem o zaman çok kötü olır rezil ederim
Canım aranız iyi olsun olmasın derdinde değiliz ki. Sen onun senin eşini aradigindan haberin olduğunu söyleyeceksin. Rahatsız olduğunu dile getireceksin. Olay ne olursa olsun bu kadar aile içi meseleler anlatılmamali ve vakti gözetmek gerekir. Konuşmalar, yalnız görüşmeler hiç doğru değil. Numarası olur telefonda lazım olur ya da olmaz orası ayrı konu. Ama sanki abisiymiş gibi görüp dert anlatiyorsa bile gereksiz. Hiç mi ablası, annesi,arkadaşı yokmuş?
Sen çok yakın ol, arkadaş ol demiyorum ki ben. Konuşmalarınızdan haberim var mesajını ver. Eşine bir şey demene gerek yok. Belli ki o da bıkmış durum senin düşündüğün gibi değil bence. Ama eltin tarafından bağımlılık yapmış olabilir. Sıkıntı onda olabilir yani. Eşine anlatıp rahatlıyor. Başlı başına bu sıkıntı. Sonra ilerleyip ilerlemeyeceğini bilemezsin. Arayıp hal hatır sorarak en son" Bir daha eşimi olur olmadık konularda ve sık sık aramanı istemiyorum." de geç. Bu kadar. Düşüne düşüne hasta eder bu durumlar insanı. Net olup sınırını çizmelisin.
Haklısınz rahatsız olduğumu bilmeli yoksa daha çok arar ama eşim telefonu hâlâ saklıyo bnden şifreyi göstermiyo ben biliyorum şifreyi çözdüm ama telefonu bi saniye uzak tutmuyo bir kanepeden diğerine geçse de alıyo yanına bırakmıyor o tarafta aradğını o geceden sonra arayıp aramadığını da bilmiyorum konuştular mı eşim geri dönmüş mü bilmiyorum o gün sormadım diye şimdi eşime kalkıp sorarsam o zaman hepten kaybederim hiç öğrenemem yani o yüzden zmn kolluyorum telefonu alabilsem bakacam arama msj kayıtlarına eğer sildiyse kessin konuşmuşlardır bnm eşim kim olursa olsun hiçbir zaman asla msj arama kaydı silmiyor diğer telefondan bu yeni telefona bile a dan z ye herşeyi aktarmış eğer sildiyse hesabını sorarım ama uygun bir zaman bulmam lazım yoksa dediğin gibi bu düşünceler yer bitirir