İçimde çok kötü bir his var eşim ve eltim

Son durum nedir? Ah çok sıkıntı…

Dün akşam anca eşimin telefonunu aldım baktım o aramadan sonra eşim de dönmemiş eltm de aramamış çok şükür ama emin olmamakla beraber sanırım yüz yüze görüimşler kaynımın dediğine göre olayları anlattıklarına göre sadece şu kelimesi eşimin çok sinirlendrdi yengesi için bilmem kaç bin TL cilt bakımına vermş bundan dolayı tartşmşlar eşiyle bnm eşim de diyor belki kocasına güzel görünmek için yapmştr bunda ne var dıcek snz belki ama bu kelimesi bile hoşuma gitmedi