Haklısınız bu endişe hepimizde de var ama annelik delilik olduğu için cesur olmak gerek strese girdikçe kendinize de bebeğinize de daha fazla faydalı olmaktan alikoyarsiniz kendinizi alışınca gerçekten puturluye de tsneliye de onlarda adapte oluyor .Zaten takip ettigim doktor peynir gibi yumuşak olanları damak ezebiliyor onlardan korkmayın onlar direk pütürlü olsun, bu pirinç turlerini de bı iki çatalla ezin minik taneler olur minik minik verin tutmasına bakın yutamiyorsa bıraz daha ezersiniz,kaşığın ucuyla yutabiliyorsa kasiktaki miktarı her seferinde kademeli arttırın önce ucundakini yutmasini bekleyin bu ek gıda bence de anneliğin en zor yaniydi sabır işi tamamen ,yemek yemeyi ogretiyoruz eğitim 1 saat sürüyor bazen ve günde 3 ana ogun veya sizin aylarda 2 ogun ve ara öğünler de ömrümüz mama sandalyesinde geçiyor minik minik yutmasini bekleyerek sizin aylar zor işte ama rahatliycak ogrenicek yemek yemeği
Teşekkür ederim desteğiniz ve bilgileriniz için
o zsan ugün ıspanağı çatalla ezerek başlayacağım blendır çorba hariç rafa kalkıyor
Rica ederim Allah yardımcınız olsun ispanaga dikkat edin o uzun parçalı bişey ya onu yutamayabiliyolar o blendirdan da geçebilir çorba için ise çubuk makarna gibi uzun olunca takilmasin bogazina bebisin Allah korusun her daim olabildiğince minik olmalı ıspanak
O zaman blendrdan geçiririm![]()
en azildan çorba dışındakileri cam rendede azıp ver bir hafta alışmış olursunuz sonrasında küçük taneliye geçersiniz yavaş yavaş daha da geç kalmazsan iyi olur .benim bir arkadasin cocugu 2.5 yaşında hala robottan geçirerek yediriyor taneli gelince ogurup yemiyormus .geçen hafta başka bir arkadaşa gittim benim kızdan bir ay küçük taneli yediriyor simit parçaları bile veriyordu ağzına çok rahattı bende o günden sonra püre yi bırakıp taneliye geçtim cesaret verdi onu gormem .ağzında büyük parça kalirsa ağzını açmazsa burnunu sıkınca acarmis geçen gün farkettim salatalik parçası eksik ağzını da açmıyor sıktım burnunu serçe parmagimla cikarttim .stresli bir durum ama mecburuz alışması için eğer şimdi alirstirmazsak ilerisi çok daha zor olur bizim için
Banada dünkü arkadaşın anlattıkları cesaret verdi . Annem veriyodu mesela ay saçmalama verme boğulur diyodum. Hep engel olıyodum keşke olmasaydım . Annemde sen daha iyi bilirsin tamam diyodu napsın kavga edemezdi ![]()
![]()
ah ah cidden çok panik insan olmasam belki şuan makarna bile yerdi
- ayda küçük taneli makarna yiyebilir aslında ama ben daha sipariş vermedim denemedim.et türlerini nasıl veriyorsun peki merak ettim
Balığı taneli verdim kokusundan mıdır neyden daha ağzına atmadan öğürdü . Sebzenin içinde taneli verdim direk eliyle çıkardı. Bende rondodan geçirip veriyorum . Kıyma henüz denemedim bu haftasonu köfte olarak vermeyi düşünğyorum ama yer mi bilemedim
sebzeli yapıyorum ben tatlı patatesli havuclu yiyor köfte bende denemedim yapacağım yakın zamanda yarın eşimin alma şansı olursa balık deneyeceğim .Gönül hiçbirisini ayırmadan yesin istiyor o kadar zahmetle hazırlıyoruz özenerek
yemeyince ister istemez üzülüyorum
Zamanla yiyecekler inşallah
benim arkadaşımın bebeği 1 yaşına kadar sadece süt emmiş. Şuan hiç yemek seçmiyor tam küçük gurme. Her tadı merak ediyo
Geçmiş olsun cnm duzeldimi Kutay…kız ben şimdiden veriyorum salatalığı
o günde armut kesip verdim tabi yemiyor ama damagini kaşiyor![]()
Zeytinyağı bende de işe yaradı. Gece de vermiştim zaten , bugün çorbadan önce de verdim , çorba bitiminde maşallahı vardiiii, bir kaka bu kadar mı mutlu eder zılgıt çaldık evdeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Şuan iyi bugün 5 çay kaşığı yemiştir zeytinyağı![]()
çok şükür 3 kere yumuşak yaptı . Ağlamadı da. İyi yapıyoaun valla damakları güçlenir ben hata ettim
Al benden de o kadar. Bi dışkı insanı bu kadar mı mutlu eder ![]()
![]()
zeytinyağı süper bişey ya. Geçmiş olsun ikimize de![]()
Kıyamam tez zamanda düzelir İNŞALLAH vala kabızken tek çözüm sabun benımkılerde onu yapıorum zaten afedersin o şey ıcınde sert kalmış ona sen zeytın yagı kayısı ne versende o saaten sonra o şeyı yumuşatamaz onu ordan çıkarmak gerek onda da ben hep sabun ufak bır şekılde makata yerleştiriyor 5 dakıka sürmez hemen çıkarıyor ama eger su içmiyorsa annesı gibi
ona sıvı şeyler içirebilirsin elma suyu kayısı suyu falan makata yara olduğunu dusunuyorsanda birazcık vazelin sür içine hemen iyi gelır ALLAH ın ıznıyle
Ssğ ol canım. Ay sabunu sokamam ben içim acır
vazelinde petrol var cart curt diyolar ya sıkıntı olmaz dimi onu sürerim kulak çubuğuyla. Şuan 3 seferdir yumuşak yaptı. Asıl sabahları olıyor 3 gündür sabahları kabız yapıyor. Yarın sabahta yumuşak olursa atlatmışız dicem
Çık şükür ya aman iyi olsun onlar ağlayınca çaresiz hissediyoruz .. ![]()
Öyle gerçekten Allah’ım sağlıklarını göstersin hep ![]()
İnşallah çözümü olur sizinde çok tşk ederim amin ![]()
Ezgiii hiç duymadım, totosuu agrimiyor muu yaa :’(