Kalça gelişim

Ah canim benim eger duzelme %50yse 1 ayini bosuna aparatla gecirme 1 ay aparat 1 ay alci daha zor olur alci zaten hakereket edemedigi icin kesin sonuc veriyomus bak az once aparati cikarttim ben kaka problemimiz var aparatla yapamiyo bezi gergin durdugu icin tak cikar oluncada olmuyo. Eger alci dedilerse yaptir bu ay olmassa bidaki ay takilacak madem bosuna 1 ay eziyet cekmeyin

Allah razi olsun canim benim ne guzel yazmissin insallah duzelur gercekden geceb ay bukadar zorlanmadik bu ay resmen buyudu ve istemiyo kisitlaniyo

Ah kuzum benim ne kadar da masum bakiyir. Rabbim şafi ismi ile şifa versin tez zamanda toparlar inşAllah . Canim uzulmekte çok haklisin ben olsam bende çok uzulurum . Kucukcuk bir beden sizinle bol bol vakit gecirecegi donup yuvarlanacagı zamnlar yatakta olmasi gercekten üzücü ama olumlu bakmak her zaman iyidir. Sen ne kadar mutlu olursan bebegin de o kadar cok mutlu olur o yuzden üzülme ben sana da kizina da kiyamam sen benim sanal alemdeki can yoldasimsun :smiling_face_with_three_hearts:Bu kalça çikikligi hakkinda çok bir fikrim yok . Neyden kaynaklanir nasil fark edilir hic bir bilgiye sahip olmadigim icin bu konu hakkinda yorum yapmam cok dogru olmaz ama bir doktorla yetinmeyin her dok. Farkli soyluyor bende aynı uzuntuleri yasadim . Biliyorsundur belki benim kizimada down sendromlu olabbilir demislerdi . O kadar cok uzulmustum ki sonra bebegim hissediyor bni diye uzulmeyi birakip ani yasamistim. Bebegim 1 aylikken de 3 gun hastanede yatmistik bebegimde sakral gamze var ve bunun sonuclari kotu gelseydi amaliyat bile olabilirdi gercekten cok zor donemlerdi.ama hepsi gecti . Senin kide geceecek olumlu dusun ani yaşa bebegin gozlerinin onunde her gecen gun buyuyor .bu zamanlar cok degerli uzulmek yerine bu zamanlarini degerledir guzel vakitler gecir. Eminim ki kisa surde gececek bu surec, sizi cok yipratsada sonucu cok guzel olacak :smiling_face_with_three_hearts: ..en kisa zamanda iyilesir inşAllah kucuk pitircik .:smiling_face_with_three_hearts:SIZI ÇOK SEVEN BIRI VAR BURALARDA UMUDUNU KAYBETME :face_blowing_a_kiss:

Canimsin benim yaa iyiki varsin bacim zaten konusmalarin hep moral oluyo inan buda cok moral oldu bana​:purple_heart: tek doktorla kalmadim 4 doktora daha gosterdik sonuc ayni bu ay daha dikkatli kullaniyoz bez degistirirkende mecbir kalmadikca cikmiyorum gunde 1 saat hakkimiz var ama ben onuda kullanmiuorum yeterki duzelsin yoksa 6 aydan sonra duzelmesi zormuş hadi kendi uzuntumuzu gecdim bi kac gundur asla durmuyo agliyo yatmak istmiyo şu bir ay bi gecse cocuk baglanmis gibi kisitli kaldi oda hakli. Ama gececek insallah :purple_heart: hatirlamaz olurmuyum bacim hem hamilelikde hem sonrasinda yasadiklarini hatirliyom Rabbim yavrularimizla sinmasin gercekden cok zor oluyo kizimin teyzesi iyiki varsin bizde seni ve bircemizi cok seviyoruz cok optum seni canim :purple_heart::bouquet::smiling_face_with_three_hearts:

Canim ne yaptin bebisn nasil aklim sende kaldi tekrar biseyde yazmadin

Alçıya alacaklar :sob:

Dualarınızı eksik etmeyin lütfen Allah beterinden saklasın çok zor zamanlardan geçiyorum evlat başka birşey

Ahh canim benim inan hem aklimda hem duamdasin. Aparattan iyi olur alçı 1 ay aparatla agliycana alciyla aglasin canim o daha kesin cozum insallah hemen duzelir nekadar kalacak peki alçı. Bak bizimde 2. Ayimiz aparatta bu seferde duzelme olmazsa nolacak bilmiyorum

Siz ne yaptınız bu arada tekrar kontrole gittiniz mi

Bidaki ayin 8nde gidicez daha bu sefer cok agliyo cok hareketlendi takdirmak istemiyo inan bizde cok yiprandik

Bize çocuk büyümüş aparatla zaman kaybı olmasın dendi alçı daha kısa zamanda toparlar dendi bakalım artık inşallah şifasını bulur yavrum,benim üzüldüğüm bir aylıkken farkedip bu zamana kadar gelip alçıya kadar varması durumun doktora fazla güvendik biz, yada olacaktı işin bahanesi oldu bilmiyorum zor bir durum

Ah yavrum benim Allah şifasını verdin başka hastalık göstermesin inşallah tek tesellim çok şükür ikimizde yürümeye fln başlatınca farketmedik

6 aydan sonra aparat hic bi ise yaramiyomus bizede soylediler. En basinda takilsaydi ilk ay duzelirdi nekadar kucukse okadar cabuk duzeliyomus ilk kontrolde bizede 1 ay sonra gel dediler gittik bu seferde 1 ay once takilmasi lazimdi dediler ne yaptiklarinida bilmiyolar olan cocuklara bizlere oluyo insallah faydasi olir baska biseye gerek kalmaz canim benim

İnşallah sizinkide gittiğinizde iyileşmiş olur

Tabi canim tabi ilerisi daha sknti inan okadar arastirdimki ilerde bacakda kisalik kaliyomus allah korusun ameliyat olsa bile o kisalik gitmiyomus

Allah korusun :pleading_face:

Buyudugu zaman bana uzuldunde aparati alciyi takmadin simdi agliycama ozaman aglasaydim keske dememesi icin sabredicez canim yarin aglamakdansa simdi aglamak daha iyi ileride hayatini kisitlayip etkilememesi icin gerekirse bi sure gezmiycez uyumuycaz onunla agliycaz ama keşke demiycez ilerde kendimi boyle motive ediyorum sende ilerisini dusun ve aglama uzulme olurmu olan oldu caresi var cok sukur cikarir cikarmaz unutucak hatrlamiycak biz seninle gecdi sukur diye konusucaz az kaldi canim :purple_heart:

Doğru inşallah bunu konuştuğumuz günler gelir nekadar korkmuştuk iyileştiler diye :smiling_face_with_three_hearts:

Gelicek insallah canim merak etme :bouquet:

Huveyda hanım minik prensesin durumu nasıl şimdi inslalah doktor duzelmistur demiştir amin ne zamandır ulaşmaya çalışıyorum bir türlü olmuyordu sonunda yazabildim size çok merak ettim bnm kizimin derecesiyle sizinki aynı