Merhaba canim malesef duzelme olmamiş yani 1 derece bile . 1 yasina kadar aparat kullanacaksiniz dedi yurumeye baslayinca geceleri takilacak 4 yasina kadar duzelmezse ameliyat olur dedi. Ayagini daha hic basmamis cocuk nasil yuruyecek aklim almiyo eve gelince esim aparati cikartti elimizden geleni yaptik duzelmezse ameliyat olur dedi 3 ayda hicmi gelisme olmaz anlamadik degerimizde 58 yani cok dusukde degil 3 ay sonraya kontrol dediler canim bakalim ne olucak siz bisey kullaniyomusunuz
İyide kaç aylık şu anda kızın röntgen cekmediler mi . Bizimde aynı 58 idi iki ay boyunca taktik linaya geçenlerde gittik ilerleme var ama tam oturmamis gerilik var dedi rontgende belli oluyodu hersey ultrason olmuyo artık bebeklere gündüz çıkardık gece tek takıyoruz aparatı 9 üncü ayda kontrole getir dediler bize . Lina kızım şu and 6 ay 26 günlük bebek
Röntgeni varsa bnde bakmak isterim
Bizde bugun 7 aylik olduk bizede artik rontgenle.bakiliyo sag bacagi normal di sag bacaginda ilerleme var dedi inan şaştim kaldim ozelden yaziyim sana