Kasim anneleri burda mi?

Kiz arada yokla buralara ozleniyorsun yoklugun belli oluyor :blush:

Evet boz atak haftasindan ciktik mi bilmiyom ama bizimki hem meme hem biberon reddi yapti cok zordu

Ben 3 aylikken basladim​:joy::joy::joy:

Amin amin insAllh suanlik sadece suyu sevmiyor​:woman_facepalming:anasina ceklis bende suyu sevmiyom​:joy::joy::joy:gunde 1 lt icecegim diye akla karayi seciyom

Bizimki suanlik yabanciliyor . Evde gülücükler sacan bebek disarda oluyor bir heykel :joy:

Ne puresi yapiyon ben daha hic vermedim . Benmki de 5 ay 7 gunluk

Aynen bende cesaret edemiyorum annen bile biz birşeyler yerken sürekli azcık tattırayım diyor ama istemedim :joy: mama yiyor mu bebeğiniz

Ooo baya cesaretlisiniz ben aslında en güzeli biz hata yapıyoruz belki de :sweat_smile:

Kiz tadim oldugu icin sorun etmedim . Olsaydi birsey eskilerin bebelerine olurdu . 6 ay cok gec geliyor bana. Benim bebek cogu seyi tadi sayilir . Cikilta bile tatdirmisimdir. Mesala ben Cikolatali gofret yerken yavrum ağzı acik bakiyor bana bende onun diline degdiriyom oyle yiyom​:joy::joy::joy::joy:

Benim buyuk kiz oyleydi yabanci gorunce cildirir aglardi biyere gidemezdik bu oyle degil dogdugundan beri gelen giden cok oldu komsum annemler hergun goruyo alisdi kalabaliga

Benim bebek aglasada ben ses etmiyom alisin diye hic almiyom kucaklarindan oda alisoyor bir zaman sonra . Hep anaci babaci olmasin acil birsey olur bebegi hemen birakip gidebilmeliyim

Havuc elma armut bunlari buharda yapiyom karisik veriyom icine bazen bi kuru kayisi bi hurma koyuyom. Dun bal kabagi yaptim . Bal kabagini bide corba yapip verecem gunde bikere pure veriyom bakalim. Bide avakado alacam bugun pazardan muzea bikere verdim kabizlik var zaten iyce kotu yapmasin diye

Aynen oyle iyi yapuyon bacim alissin tabi

He ben onkadar yapmadim da bende 1 hafta sonra pirinç
corbasi yapcam baklim severse .

Evet ya ben bir şey yerken hep bakıyor üzülüyorum da bir yandan :woman_facepalming:t2::sweat_smile:

Emzik kulaniyorsa yavastan basla hem alerjisi varsa ogrenmis olursun . Emziginin ucuna az az batir recelerden . . Ben 4 aylikken bayram misafirlige gidince salatalik veriyordum eline icini emiyordu.

Evet emzik kullanıyor zaten süt alerjisi vardı ben diyet yapıyordum yeni yeni bir şeyler yiyip denemeye başladım aslında o yüzdende biraz kendimi geri çektim. Çok alerjik hemen kabarıyor kaka rengi değişiyor :woman_facepalming:t2:

Çok zor gerçekten anne sütü alıyor bide sadece bebeğim mama vereyim emmiyorsa diyorum ama mamayıda kabul etmedi

Yok sadece anne sütü salata yaparken falan havuç suyundan veriyorum 1 çay kaşığı :grinning_face_with_smiling_eyes:

Benim hala devam ediyor. Bir saat ugrasiyom emmesi ocin ama onceden daha da zordu 12 saat ac kaldigi oldu