Kaynana derdi olanlar içimizi boşaltalim biraz

Kuti bir ara yazmişti kaynana ile ilgili dertleşelim diye isim etiketleme nasıl oluyor kızlar ben yapamadım da ben içimdeki yazayım ,:blush:sizlerde yazın …Kızlar kaynanamla olan sorunumu biliyorsunuz bana çok yaptı hamile ikende çok ugraşti gebersinn felan diye aynı havludayiz bilenler biliyorsunuz olanları ara ara bana gelir kızi görmek için sevmeye bugün geldi yine kız uyuyordu kucağımda izin versem uyandiracak yatırdım hemen öpmeye yelkendi bende öpme dedim uayanir yoksa dudağını salladi kızına kalmadım dedi bende boşuna kusersin valla onu yatırına kadar ne çekiyorum ben azıcık uyusada şu işimi yapsam hemen diye dedim salona oturdu kahve felan koydum kız uyandi hemen kucağına aldı ama benim ister istemez suratım düşüyor suratın niye düşük dedi kızı opuyom kucağıma alıyım evine geldim diyemi dedi bende yok uykusuzluktan dedim ama o kadar çok şey yapmasına rağmen benim ona hala iyi olmami bekliyor nasıl bir insan bu anlamıyorum yzunu gormeye çocuklarimin onunla ilgili olmasına katlanamiyorum ben

Canım inan hepsi aynı bilerek zıttımıza hareket edip yüze çıkarmaya çalışıyorlar. Ağzımızı açarsakta elaleme rezil ederler başta eşimizi üstümüze salarlar. Madem kızına kalmadıysa gelmesin sevmeye ne saçma :sweat_smile: bizde altlı üstlü oturuyoruz ilk başta daha minicikken yukarı gelirdi karnını doyur derdi doyururdum oğlum kaç kaç hadi anneden kaçalım derdi battaniyeye sarar götürürdü bir değil iki değil her istediğinde ya da yukarı çıkmak istediğinde tavrımı koydum uyumasa da uyuyor dedim ya da kapıyı açmadım baya sonra da duştaydım uyuyordum vs diye hep bahane uydurdum haddini bildi şimdi ne aşağı ister ne de yukarı çıkar herkes yerini bilmeli bence

Oh iyi yapmışsın valla haketmis kimin evladini kimden kaciriyon ki demi ne saçma güzellikle Sevin ya ne var ki …ya benim haberim bile yok anahtar vardı kapının üstünde girmiş diyoki salona oturdum öksürdum duymadın birden bı girdi nasıl korktum bide bana kiziyo duymadin felann diye bende dedim nasıl duyum kulagimin duymadiginj biliyon o zilide o yüzden yaptık zile bassan duyardim dedim anahtarı koymucam artık üstünde cocuklar için koyuyordum

:grin::grin::grin: evet taze yeni kavga ettim kaynanamla . Mesafe koyuyorum mesafeyiy aşıyor . Hiç birşey olmamışvgibi kaldığı yerden devam etcez sandı . Bende öyle bişey olmasına izin vermediğim için kavga çıktı :grin:

Valla şöyle bişey var insanlar çok anlayışsız. Biz uyutana kadar neler çekiyoruz. Uyusun da bi işimize bakalım diye. Uyduktan sonra çıkarılan en ufak sese tahammülüm olmuyo bu yüzden. Bebek o uyur uyanır diyolar. Alakası yok yani . Uyutana kadar uğraşan bizleriz. Öpecek diye uyuyan çocuk uyandırılmaz. İstedikleri kadar surat yapsınlar. Umrunda olmasın. Çok rahatsız oluyosa gelmesin bi zahmet :face_with_raised_eyebrow:

Bir konuda denden daha dertli insanlari görünce derdimi anlatasim gelmez, al işte hevesim kaçtı yine :sweat_smile:

Kızlar ben gec evlenenlerdenım 40 yasında evlendim eşim ise ıkıncı evliliği oda cok erken evlenmıs şu yüzden yazıyorum İnsan belli bır yastan sonra kaynanayı bırak kimseyi cekemıyor Allahtan kı eşim o konuda çok ıyı cunku annesini tanıyor evet 26 yasında 3 çocukla dul kalmış çok çekmiş kardeşi ölmüş oğlunun biri 2 sene once öldü demek o ki hayat onu cok yıpratmıs o sebeple hırçın bır kadın genelde ben İlk gormemde anladım ve bır ıkı defa baktım benı yönlendirecek gıbı anında kestim önünü hele bır defa bana yuksek sesle söylendi konu da şu ben ıstanbuldan gelin geldım gıresuna kına gecesi yapmamıştım kendim istemediğim ıcın ve burda zamanla kurduğum arkadaşlıklar var bana bır gece kına sürprizi yapmışlar evde kendı aramızda eğlendik bende story paylaştım hatta benim kendı ailemin cok hoşuna gıtmıstı duygulanmıslar benı oyle görünce ama kayınvalıdemın kulağına gıtmıs bu olay vay efendım benim utanmam yokmuymuş evlı barklı kadın ne anlama geldiğini bılmıyormuymuşum vs vs Allahtan dediğim gıbı Eşim anında kalktı yerinden kimse benim. Karımı ağzına alamaz dedı ne isterse yapmakta ozgur ister annem ol sen karışamazsın ona onun kocası var sana düşmez benı delı etmeyin bu sehrı terkederım dedı o oldu daha tık yok hatta tam tersi bana karsı cok değişti demem o kı eşlerde iş bitiyor kesinlikle cok uzun oldu başınızı ağrıttıysam hakkınızı helal edin :see_no_evil_monkey:

Eşinizi ayakta alkışlayacaktim ama oğlumu sallıyorum :grin::grin: Helalll :clap:t2: Maaşallah maaşallah Allah huzurunuzu mutluluğunuzu daim etsin inşallah :cherry_blossom:

Amin canım hepimizin ınsallah kimsenin aranıza girmesine izin vermeyin hanımlar :blush:

Hay ağzına sağlık cnm ya valla uyandirtmadim ayyy onlar ne anlar kavgadan mesafeden cnm ya slime gibi yapışıyorlar bize

Teşekkür ederim cnm nerden istersen başla dinleriz​:blush:

Olsun dinleriz biz ya​:joy:ufakta olsa yaz cnm içinde kalmasin

Ne demek cnm valla o kadar net konuştunki herşey kocadan bitiyor ben bukadar şeyi eşimin yüzüne çektim halada çekiyorum

Ayy ne fesatmiş bu ya Allah kalplerine göre versin böylelerinin nefret ediyorum boylelerinden bana diyor seninde oğullarım var senin nasıl kaynana olacağını Allah bana gösterecek çok fena olursun diyor ne kayanana olacam ben evleri ayrı olacak gelip giderler karışmam hicbiseylerine diyince morali bozuluyor abimin eşine bile gorumcelik yapmadım ben kızın bacısı ne güzel gorumcesin senin yerinde ben olsam varya demişti ölümlü dünya ya demi neden böyle kötü şeyler yapmaya gerek duyuyorlar anlamiyorum

Ya evlat ayrımı yapmışlar o evlarlarida bu değilmi eşinin bunu anlaması çok önemli gerçekten bazı evlatlar hicbisey anlamıyor annem degilmi.ne var babam degilmi.desin ne var deyip gecisitiriyorlar benim eşim gibi ne yaparlarsa yapsınlar sen karşı gelemezsin hicbisey yok gibi davranmami bekliyor onlar hakkında yaptıklarıyla ilgili konu açınca benle kavga ediyor onlarla uğraşıyorsun diyor

Ay anlatınca kaynanama kinlesiyorum . En iyisi sakin kalıp mesafe koymak . Affedin kendizi seviyorsanız affedin ve mesfa koyun . Ben oyle yapiyorum ..

Bence asla anahtarı üstünde koyma sınır olmaz arada inan ilk evlendiğimde eşim bile evin yedek anahtarını annemgile verelim dama falan çıkmaları gerekir falan dedi bende ne hakla ya öyle şey olmaz aniden kapım açılsa neye uğradığımı şaşırırım evimizin sınırları olsun dedim bütün anahtarları topladım elime halada yedeklerin yerini söylemedim eşime düşünsene ben evde yokken kadın çıkacak evime ya bişey yaparsa

:sweat_smile::sweat_smile: ben sadece kaynanama değil oğluna da kinleniyorum hatırlayınca yaptıklarını eşimin boğazına çökesim geliyor bana sahip çık yoksa seni boğarım diye :sweat_smile::sweat_smile:

Hahahahahah

Çok tatlısın ya​:joy:

Ben o seviyeye gelmedim daha.

Kaynanasıyla arası iyi olan bi benim galiba hemde iki kaynana kaynanamın kaynanası da bizimle yaşıyor

Kaynanaananamin kaynananaanasiiiii mı, o kadar şaşırdım ki telaffuz bile edemedim