Evet gerçekten insan anlatıp düşündükçe dahada kinliyor neden karlaniyorki diyor resmen dediğin gibi sakin kalmaya çalışıyoruz hep
Yaa katılıyorum sana kaynanamda yedeği istedi eşim ille verelim dedi istemiyorum dedim özelim olur evim dağınık olur dedim olsun diyo ne ozelin okacak diyo evimi karistiriyo diyorum karisitirsin ne var diyo neymiş yangın felan olursa biz birbyere gidince bakarmiş seslenmedim ama vermedimde eşimde anahtarı içerde unutup kapıyı çekmedi çok bekledim ya olmadı dedi ah keskee bı unutaydin dedi benim eşim çok saçma düşünüyor ya
Eşin onlara duyduğu hatrı keşke 3 çocuğunun annesine de duysa. Yine at gözlüğü takmış yürüyen veya yürümeye çalışan koca
Ev özeldir nesi var olur mu ya? Habersiz gelen kişiye bile keşke haber etseydin denilirken kaldı ki anahtarı al içeri gir hemde sıkıntılı olduğun biri. O kadının ne yapacağı belli olmaz. Alır çocuğu yanına ne götürür de sana kafaları yedittirir misal vermediğin çok iyi olmuş. Bazen erkekler bizler gibi düşünmüyor bazen değil genel olarak düşünmüyorlar. Örnek verecek olursak babaannemi hiç sevmem az çektirmemiş anneme. Çoğuna da büyüyünce şahit olduk. Annem Gönlü güzel kadın yine kalkıp öyle kötü söz söylemedi bana kalsa neler dicem de bizim yanımızda konuşmuyor işte.şimdi zaten gidip gelmeyizde. Babam tutmuş bu sene kışın bizde kalsın diyor. Ya annem istemiyor mesela gelince de inanın öyle suratını ne asmaz büyüktür Allah biliyor der olan biteni. Ama babamin annesi işte. Köy yeri tek kalıyor soba yakıyor kıyamıyor fln filan. Bu arada amcam da var ve o daha kıymetli babama göre de babam vicdanlı mi diyim anasindan vazgeçemiyor mu diyim ne diyim bilemedim.illede kötü olsun iste erkeklerin çoğu anasından gecemiyor. Bizde babam geçsin demiyoruz ama getirmesinde istiyoruz. Ben onu gördüm mu elini dahi öpmem uzaktan hoşgeldin der geçerim onu da laf yapar. Bir ayağı çukurda hala derdi bu tarz şeyler gıcık oluyorum.
Ayy bnm kuzenimin eşi de kaynanası bide kaynaanasının kaynanasının kaynanasıyla yaşıyor evet yanlış duymadınız ve kız kafayı yemek üzree âmâ maşallah iyi dayanıyor yanında bide kayınpederi iki görünce üç kaynı iki de çocuğu var kendisinin Sabırlar diliyorum
Kesinlikle yaklaşma ya büyü felan Allah göstermesin çok tehlikeli imiş Allah’tan eşin senin tarafinda ya iftira konusunda benimkide ayni Allah korusun bunlardan bizi
Yaa Allah bozmasın cnm bnde 2kaynanaliyim biraz farklı keşke bizimkilerde iyi olsada bizde iyi olsak onlara
Aynen yaa baban annesi olduğu için vazgeçemiyor ama aynı şeyi eşlerinden beklemesi çok yanlış annen çok iyi biriymiş rabbim savabini katiyla verir ona ama niye durduk yerede morali bozulsunki o kadını çekmek zorunda kalsın demi iyi biri olsa annen zaten fazlasıyla bakar bakmişta zaten ya gerçekten dinecek bişey bulamıyoruz boylelerine
Kafayı yemeden ayrılsın ayrı evede çıkabilir insan isterse yapar bence
Allah razı olsun canım sizede sabır versin inşallah
İşte hatta babam anneannemden için onu da getir istersen onada bakarim diyor goya annemin gönlü olacak. Çağırsalarda gelmez ki anneannem misal annemde yok dedi ztn.Yani öyle işte büyüklerimize saygılı olmayı öğrendik çocuklarımıza da öğretiyoruz ama böylelerine Allah im nasıl saygılı olunur ki? Bu yüzden gitmem de konuşmam da, bayramlar da dahil. Diğer torunları gelsin![]()
Bu yüzden bende anne tarafçı olanlardanım. İyi olsalardı onları da severdim ama haset fesat oldukları için ne kadar uzak o kadar iyi![]()
Onun işi çok zor valla köyde yaşiyor kocası çalışmıyor fln ayrılma nerdeyse imkansız çok istyor ama maalesef hakkınds hayırlısu olsun
Yaa babanda çok fena sırf babannene baksın diye
yaa evet ben baba tarafını hiç bilmem anne tarafımda vasat annem kanserdi hastanede anneannemle beraber duruyoruz refakatçi olarak ben 18yasindaydim ayıptır söylemesi annemin altını değişecem anneanne annemin bacaklarını havada tut bı altını degiseyim dedim eşarbını ağzına kapatarak uyyy get ben tiksinirim dedi şok oldum nasıl bir anne bu tutturamadım bebek degilki bacaklarını tutup bezini taksan çok zor oluyordu kendi öz kızına böyle yapam zaten torunlarını sewmez kucuklugumuzden beri çok çektik onlardanda valla sende gitmemekle en iyisini yapıyorsun bende gitmiyorum
Saygılı olmak mümkün değil bizde insanlıktan çıkmamak için uzak duruyoruz en iyisi bu senin annemde benim annem gibiymiş ne küser ne hata yapana sen bana bunu yaptın der hiç ben yapma anne derdim ama yok galiba onu goturdu ahiretine ne diyim
Ayyyy bir patlak da benden gelsin o zamannnn
3 yıllık evliyim kaynanamla güllük güllistanlık geçinirdim sebebi de şu ben türküm eşim Kürt annesi beni istemedi aman siz anlaşamazsanız kültürlerimiz uymuyor cart curt eşimde inat etti alem etti kullem etti evlendi ben evlenicem siz değil dedi yani hep istenmeyen gelin oldum bende eşimin yüzünü kara çıkarmiyim diye hep sularına gittim kültürlerine hemen ayak uydurdum. kaynanam hep kızının annesinin bacısının yanına gider bir yılın hemen hemen 6 ayı yok kaynım ve kayınbabam da evde kalıyor ben haftada bir gider evi toparlar yemek kek yapar çıkarım sırf iyi olayım diye kendimi bana bir kızım lafını çok görür ağzından bir kere duymamıpımdır ki çok zor değil ama lafa gelince aman kızım gibi severim aman kimseye ezdirmem falan filan ama Allah var ezdirmez bu zamana kadar duymadım arada hediye alır falandı ama bende film yaklaşık 2 hafta önce koptu eşimle tartışmıştık bana ben seni hiç istemedim istemiyorum dedi bende eşime söyledim görüşmek istemediğimi çünkü yaptığı nankörlük eşimde istemiyorsan görüşme bana senin ailen söylese bende görüşmem dedi haftada 2-3 kez onlara giderdik bazen sadece 1 kez kayınbabamın evde olduğu gün torununu görsün diye 2 haftadır da gitmiyorum ben kızımı kocamla gönderiyorum bende saatlerce evde kafa dinliyorum iyi oldu aslında ama kayınvalidemle iyi geçinirken bana bunu söylemesi beni çok kırdı….
Eşinin yanında olup destek çıkması çok iyi olmuş Allah razı olsun gerçekten yani kalp kırması onlar için çok kolay benim eşim hiç yanimda olmadı halada aynı kafada gidiyor daha bugün baskına geldi kaynanam kavga etmeye çalıştı bana rşşek gibi mecbursun dedene bakmaya dedi malını yiyosun içinde senden baska kimse yok rahat edecek olan sensin falan filan bende essek gibi diye bir laf olamaz baksam bile Allah için bakarım eşsek givi değil dedim daha çok laflar oldu ama yazamıyorum düşün
Allah eşinize hidayet versin inşallah size destek çıkması gerektiğini anladığında umarım geç olmaz böylelerinin kafası çok sonra dank ediyor
Amin inşallah ![]()
Kendi ikide bir aşağı inin sana laf sayacağına otursun kocasına baksın. Pis kadın, sana yıkmaya çalışıyor eskisi gibi ezmeye çalışıyor hala sen otoriterliğinden ödün verme. Lafini da esirgeme. Oda bir kez geliyor dünyaya sende. O sana zalim oluyorsa ölümlü dünya da zalimin zulmünden elinden geldiğince kurtulmaya bak,ezdirme kendini. Bu saatten sonra düzelmez de sen bari gün yüzü artık biraz
canı sıkıldıkça yada dili şiştikçe sana geliyor heralde bu kadın boş işler müdürü ![]()
![]()
Valla sende çekmişsin. Tek sığınağın annen olmuş oda senden erken ayrılmış. Rabbim sizi cennetinde buluştursun inşaAllah
Sen güçlü olup herşeyin üstesinden gelebilirsin Allah ım iki tane erkek evlat vermiş MaşaAllah. Büyüyünce arkanda dururlar dağ gibi. Kızında destekçin olur derdini sıkıntını anlatacağın![]()
İnşaAllah bundan sonra rahat edersin biraz
Valla kadını tamamen çözmüşsün canı sıkılınca bana çatar kavga çıkarırdı yine aynı yapmaya çalışıyor mali bana kaliyomuş ben hizmet etmek zorundaymişim nasıl barişmaksa diyor kapı kapı gezip bize gelmiyon 3gunr bı gel diyor bende doğum yaptım yapalı nereye gittim yalan söylüyorsun dedim mahsus gotmiyom bize gelmemek için diyor bu seferde telefon verme demiştim çocukların geleceğini bı tek senmi dusunuyorsun bende düşünüyorum yari anaları benim diyor geride utanmadan kızı kucağına alıp seviyor giderken hiç yüzüne bakmadım ayagada kalkmadim istemediğimi biliyor ama kocasının mali bizr kalıyormuş ben mecburmusum bunlara onun yanında dik durdum ama lafı bünyem kaldırmıyor o gidince ağladım