Kaynana derdi olanlar içimizi boşaltalim biraz

Amin inşallah Allah razı olsun cnm cümlemizin inşallah 2oglumu kendine çekmeye çalışıyor benden soğutmaya çalışıyor elinden gelse kizida alicak yanına inmiyorum diye çıldiriyor bunu hiç cagirmiyormuşum gel kıza bak şu işimi yapayım demiyormusum geride diyor zar ben sana seni ben avrat eettim ben olmasam avrat olamazdin dedimya diyor ondan cagirmiyon zar bak avradim diyon diyor yaa çok boş lafları var ama can yakiyor dün bı yandan oğlumu sınava çalıştırdım bı yandanda bunları düşünmekten kafam mal oldu bu kadında benim sinavimmi diyorum bazen

Şimdi size ben bişi diyicem ama bunu sakın bilmişlik olarak algılamayın aksine sizin iyiliğiniz için derlerki insan sevdiği kişi hakında konuşsun kı onun yaptığı iyilikler sevdiği kişiye gıtsın diye ama biz genelde sevmediğimiz kişilerden söz ederız ve sevabımız sevmedıgımız kişilere gıdıyor buda bızı 2 defa hüsrana uğratıyor hem o sevmedıgın kişi hakında konuştuğunuz için ahiretekı mertebemız zedeleniyor hemde sevmedıgımız kişi bizi bu dünyada uzdugu için ama bu dünyada oyle kişilere dilsiz sağır kör olursak ALLAHın ıznıyle ahirete bın kat mükafatı olacak biz ne yapsakta onlar vaz gecmıycek ne dıye sevaplarımızı boşuna verelım ki boşverin aldırmayın cünki cözüm olmuyor yanlış anlamayın beni lütfen ben sızın için diyorum benımde kayınvalıdem var başta zorluk cok cektım ama derler ya kendı sayfasıdır nasıl isterse oyle yazar diye o sözden sonra içim raha @Sinem :rose: @Kuti :rose:

Ben de kaynanası iyi olanlardanım sanırım. Çok şükrediyorum tabi ki, herkes çok fazla zorluk çekmiş bazen inanamıyorum gerçekten böyle insanlar var mı diye. Ben kaynanamı annem gibi görüyorum kendime de çok benzetirim huylarını. Zaten eşim de biz evlenmeden önce derdi annem senin gibidir diye. Kendi annemden bile daha çok düşünür merak eder arar sorar bazen. Ben evlenirken öyle çok fazla takı yapılmadı mesela ama benim de zaten beklentim yoktu benim için sorun yoktu. Evlilikte aradığım şey mutluluk ve huzurdu çünkü. Tabi ki insan bir evim olsun rahatım yerinde olsun istiyor ama ondan önce de o evin içindeki huzur gelir bence. Çevreden çok söylenen oldu kaynanama kızdılar neden birikim yapmamış takı yapmamış filan diye. Ben de onu savunurum genelde kadın çünkü asla kendini düşünmüyor hep veren taraf. Birikim yapacağı bi hali yok yani bi özgürlüğü yok. Hep kendisi yorulur her şeye koşturur, benden iş beklemez yaptığımda yapma yorulma der. Yardım ettiğimde teşekkür eder dualar eder mahcup hisseder. Ben de hep ona yardımcı olmak isterim yani ne kadar yorulduğunu gördüğüm için. Onu biyerlere götürmek istiyorum mesela işte eşimle kahvaltıya çıkacaktık anneni de çağıralım dedim geçen. Gerçekten çok istedim ona da iyi gelir değişiklik olur diye. Uymadı tabi gelemedi ama böyle mutlu olacağı şeyler yapmak isterim hep. İnşallah da hep böyle devam eder.

Aman malı mülkü kendilerinin olsun. Sana huzur, rahatlık versinde varsın gitsin vermesin malk mülk pis kadın.:enraged_face:Sanki o öğretmese sen bilmicektin. Her yaşın olgunluğu farklı, tecrübesi farklı, öğretisi farklı. İllaki öğrenecektin.

Yok yanlış anlamam tsbiki . Doğru söylüyosun zaten 2 gün önce bir daha konuşmama kararı aldım onun hakkında. Söz gümüşse sükut altındır ne de olsa.:rose:

Yok yanlış anlamadım haklısın bende en baş böyle düşünenlerlerdendim ne saygısızlık yaptım ne karşı geldim ne yaparsa hep hoş karşıladım alişiriz gecer bu günler dedim o bana ben ona zor alisiyoruz kötü gelin olmayacağım kaynanamla iyi geçinecegim dedim gecindimde ne yaparsa yapsın hep tamam deyip alttan aldım dişarida o şekil yansıttım ama o onu ben avrat ettim benden başkasi avrat etmezdi dedi beni taşiran herşeye tamam dedikçe tepeme çıktı en sonunda ölmüş anneme hakaret etti ondan sonra ben artık yeter dedim ben onun hakkında iftira yada gıybet yapmıyorum onun bana yaptıklarını anlatıyorum 11 sene herşeye katlanipta yine iyi olmamam çok kotu bı his olusturdu bende kadın hala eşşek gibi mecbursun diyip duruyor eşime anlatmaya çalışıyorum sinirleniyor anlatmamı istemiyor anlatsamda umursamıyor sizleri kendimden gördüğüm için paylaşıyorum belkide kaynanam hakkında fazla konuşanlardanim 11sene susup birden patlak verdigim için olabilir sizide böyle konularla belki sıkıyorumdur kusura bakmayın ama onun bana yaptıkları o kadar agirki eşimde destek vermeyince zoruma gidiyor galiba tekrar kusura bakmayin

Allah sendende kaynanandanda razı olsun cnm bende sizin gibi olmayı çok istedim Allah yukarda şahidimdir ben anne dedim hep etrafında anne diye pervane oldum sen otur ben yaparım sen dokunma ben hallederim hep kendim yaptım yeterki iyi olalım dediğin gibi huzurlu olalim diye eşimle hiç baş başa bir şey yapmışligimiz yoktur bizim film bakma zamanı bile kayannamla bakardım cagirmayinca küserdi bende kusmesin diye hep cagirirdim ya koynumda yatırdım ayağını bile yikadim annemsin dedim ben ona kiyamazken ben hasta olduğum zaman ilk günü yatardim 2ci günü yakamdan turar kalk kalk hasta felan degilsin iyisin işini gücünü gör benmi hizmet edecen sanki oğlan eversim derdi o beni hizmetçi şekline soktu iyiligimden yaptığımi değil zaten yapmaya mecbursun dedi bana oylelikle baglar koptu bizde …umarız kimse bizim gibi olmaz …rabbim daim etsin sizide demekki iyi Kaynanalar da varmiş

Bende senin gibi söyleyip düşünüyorum mallari batsın diyorum ama eşim

Beni kendi halime bıraksa benimde içim rahat olacak :blush: ben onun hakkında evde hiç konuşma yapmam çocuklarım etkilenmesin diye ama o sürekli benim hakkımda konusuyormuş çocuklari sıkıştiriyor anneniz bişey diyormu diye ve bu olaylar hergun yaşaniyor aynı bahcede olduğumuz icin çocuklarım sürekli gidip geliyor bende çok yoruldum

Yok estağfurullah ne kusuru ben sızın için soyledım sadece sıze bu dünyada zarar verırım zaten bırakın obur dünyada sıze yaptıklarıyla yüzleşsın sızın ona hakınız gecmiş zaten amacım onun sıze hakkı gecmesın ALLAH gönlünüze inşirah versin İNŞALLAH :rose: rahatsız oldum ben sadece sizi düşündüğümden dedım :pink_heart:

Allah razi olsun cnm amin cümlemizin insalallah​:palms_up_together:

Ne kadar kötü ya Allah yardımcınız olsun. Belki bir gün pişman olur ama geçirdiğiniz bu kötü zamanların bunca yılın geri dönüşü olmuyor işte.

Amin inşallah cnm saolasın