Tsk ederım canım bunu araştırayım ben.
Eminim ki sen çok iyi bir annesin birce kuş büyüdüğünde övüne övüne ben küçükken annemle şöyle yapardık annem beni çok severdi böyle yapardı falan diye anlatacak ![]()
![]()
![]()
Annemle kolay kolay yuzlesmem . Ne hikmetse boyle konularda utanıyorum .![]()
İlerde hepimiz güzel bir anne oluruz inşallah 1![]()
Canım Habiş… hep şaşırmışımdır onca şeye rağmenn hala nasıl onların her yardımına koşabildiğine. Sen çok iyi bi evlatsın, çok iyi bi kardeşsin , çok iyi bi ablasın. Senin hayatını, psikolojini mahvettiler ama hala herkesin iyiliği peşindesin. Kendinde gaddarlık bulmuşsun ama halbuki yok . Kendini kandırma. Sen hala onlara enn ufak bişey olsa koşa koşa bakacak tek kişisin . Umarım senden helallik almadan ölmezler. Senden gerçejten özür dileyip hellallik isterlerse ancak için soğur. Başka da soğumaz. Annen , abin dik kafalılığa ve burnu yere düşse almamalığa ve sana hala laf sokmalara devam ettikleri sürece için zaten soğumayacak. Senin kendi hayatın hep güzel olsun inşallah. Allah seni mükafatlandırsın evladınla eşinle![]()
Anne terliği yiyecek o ![]()
İnşallah esoş kızımla güzel bir bağ kurarım. ![]()
Çok tsk ederim kuti.
Sizler kendime söyleyemediğim cümleleri tek tek yazdınız. Bu cümleler bile beni ayağa kaldırıyor.
Belki de yıllarca beynimi kandırdım .Gerçekten bir seyi çok söylersen oluyormuş. Ben gaddar biri olmasam bile hislerimi kaybettim. Uzulecegım bir olaya uzulemiyorum bile. Zamanla geçiyor sanıyorum en ufak olayda buyuk bir darbe gibi karsıma cıkıyor. İlerde beni bu kadar meşgul ederse geçmiş hafızami sildirmeyi dusunuyorum.
Yaşam geçmişten ders alarak ilerliyor ve tecrübe kazanarak şuan bulunduğumuz konumdayız. Geçmişle beraber tecrübelerini neden kaybetmeyi göze alacaksın?Benzeri olay olduğunda neden ilk kez yaşıyormuş gibi üzülmeyin göze almak istiyorsun peki? Bu tartışılır bence. Ha onun tekniği nasıldır ne kadar neyi siliyorlar bilmiyorum ama olursa da derinlemesine düşün derim.
Ya her seyi sildirmek istemem tabi cocuklugumun guzel parçaları da var. Mesla inekleri eşek niyetine kullanıyordum 5 dk ustunde gezıyorduk
Kopek yavrularını hayvanlarla beraber dagya cıkarıyırduk . Susuyunca ayakkabının içine su doldurup oyle su veriyorduk köpeklere. Kopekleri ben yastık niyetine kullanıyordum
onlar da çok mutlu oluyordu. Simdiye kadar 80 tane köpeğe rahat bakmısımdır bir ıkı tanesini atayım buraya Sarı adında bir köpeğim vardı.
Taşındık 2 yıl gectı babamdan rica ettim eski evimize gidelim diye gıttık kopek hala beni beklıyormus. Benı gorunce o kadar mutlu olmustu Kı. Evlendim kopekler görmek için gitim ama yoktu. Çok uzulmustum. Kopek degıl sırdasıödı sanki. İnanır mısın bılmıyorum ama ben ağlayınca oda ağlıyordu. Dur bir kac resim atam.
Burada 17 yasındayım . Dedıgım kopek sarı renkli olan.
İçini rahatlatır mı bilmem ama senin yaşadıklarını yaşamama rağmen bende artık herşeye üzülme yetimi kaybettim. Yaş ilerledikçe mi oluyor dersin yoksa hergün türkiyede bir sürü kötü olay görüp alışmak mı dersin bilmem. Tek düşündüğüm şey çocuğum![]()
![]()
Habiş tam romanı yazılacak kızsın ![]()
Ya insanlardan görmediğin merhamet ve sevgiyi karşılıksız veriyorlar çünkü. Ben yavruları seviyorumda büyüklerden korkuyorum ya,dokunamam
videonun altındaki yazı da dikkatimden kaçmadı.
Valla doğru söylüyorsun ![]()
Kız kucukken çok komık seylerde oluyordu. Mesla inekler kayboluyordu. Ben tek başıma aramaya gidiyordum. Gece karanlıkta tılkı İle goz goze gelince dağları yırtıyordum ![]()
Benim en korktuğum hayvan yılan.
Yılana cubuk kakmış insanım. Gece uyurken üzerime yılan yavrusu dustu. Bende tesbih sandım attım gece uykusuna ne bilem 2 ay sonra evin içinde cıktı ![]()
Arı kovanına çöp soktum. Butun arılar benı soktu. ![]()
At kaçırdı. ![]()
İnekler süstü.
Çeşmede yüzerken elekçılere yakalandık![]()
Okuldan kaçmıştım .1 Ay boyunca yatılı olmak çok zordu. .
Mısır tarlasının ortasında uyuyağa kalmışım . Herkes beni arıyordu .
Çok hikaye var. Off en son ben uzgundum bah bunları anlatınca enerjik oldum![]()
Korkma korktuğunu belli edersen ısırır. Bana 4 tane kıpek saldırmıştı
oradan bılıyorum.
Evet korkunca vücut bir koku salgılıyormuş köpeklerde bunu alıyor haliyle
ya köyde iken senin gibi köy hayatım olmadı. Liseye giderken durağa indiğim yolun iki tarafı boş arazi idi. Köpekler özelikle kışın çok olurdu nasıl inerdim her gün bir bilsen. Okurdum her zmn yada birilerini gördüm mü peşine takılırdım durağa kadar.![]()
![]()
Tarla tapan işim sayılıdır. Ama sen neler yapmışsın öyle ya. Hayvanlarla resmen içli dışlı imişin
Sana onlar huzur vermiş belkide çoğu şeyi atlatmanda onların payı vardır.
Ben korktuğum halde elimi uzattım onlara . Onlar da bana patisini uzatı arkadaş olduk. .![]()
Ya ben once nerde tehlikeli kopek varsa onun yanına giderdim. Herkes kacardı ben sevmeye giderdim. Herkes de hayret ederdi ısırmıyor dıye.
Köpeklerden Baska bir hayatım ,arkadasım yoktu ..Ağlarken bile onlara sarılıp ağlardım. .
Bu kopek mesela benimle birlikte hep agladı. Bu kopek benım herseyımdı.
Gecmişimin en önemli parçaları bu kopekler.
Ne güzel anıların var habis canlandırarak okudum ![]()
Terapi almanı tavsiye ederim canım. Anne sevgisi konusunda yutkunamayacak kadar eksiğim ben de maalesef. O öpememe, sarılamama hâlâ devam ediyor. İçim bomboşa yakın. Çok üzülüyorum. Ben anne olduktan sonra her şey daha da ağır geldi. Bizim düzeltebileceğimiz, yerine koyabileceğimiz bir şey değil artık. Sadece kendin için psikoloğa gitmelisin. ![]()
Ya ben gitmek istemiyorum. Çunkü o zaman daha drrinlerdeki yaralarıma dokunacak. Bu sefer bunalıma girerim dıye korkuyorum.
Hayır öyle bir durum yok. Korktuğun gibi bir şey değil. Geçmişe çare değil evet ama gelecek için toparlıyor seni. Kendim hallederim dedim ben de yıllarca ağladım. Belli etmemeye çalışmak ve içe atmak hasta etti. En başta kendimi sevmem gerekliydi bunu yapmamam için. Daha kötü olacağım diye gitme. Daha iyi olacağım diye git. ![]()
Sen gittin mi ıyı geldi mi sana .
Ya eger gittiysen karşındaki insan ne kadar gizli kalıyor. Araya polıs fln girer diye korkuyorum açıkçası. Eşimle aram da bozulur.



