İse yaramiyo diyolar ama bende deniycem bacim yoksa iyce kotu olacak katlaniyo kulagi cunki en azindan fazla kepce olmaz
Ayn oyle .
Kiz doga nasil oldu . Ozledim valla renkli gozluyu . Aparat kulaniyor musun daha.
Cikarttik bacim kullanmiyoz 6 aylik kontrolde 1 yasina kadar takacaksiniz yurumeye baslayinca geceleri takilacak dedi cocuk ayagini basamiyo aparattan nasil yuruyecek onu demiyo esimde sinirlendi cikartti aparatla duzelmiyosa aparatsiz duzelmesin bebe yatmakdan kafasi dumduz oldu valla. İnan ayakalrini daha yeni basmaya basladi hic bastirmiyoduk iki buklum duruyodu cocuk zaten
Ay yavrum benim . Eee simdi nasil az cok bir duzelme yok mu yada aciyir mu cani.
Kiz bide su pitircigin son halini at ya bi bakam guzelime ![]()
Ayni derecesi duzelme yok dedi bacim ama bize gore gayet iyi hareketli ayaklarinda bi sorun yok duz basiyo desteksiz oturuyo ayaklari kipir kipir hani bi skntisi agrisi olsa hep aglat bunlari yapamaz gibi.
Sende at bacim benim prensesim nasil buyumusdur gormeyelii saclari uzadimi en son kestirmisdin
Ayn dediyin gibi belki de kendiliginden duzelecek bence 2 ay sonra farkli bi dok. Goturun ama aparat kulaniyoruz den ne diyor bklm .
Anam yedigimi citlenbiği kargoya paketle de. Gonder ben bakarim buna ![]()
![]()
![]()
Sansimiza hep stajer doktor denk geliyo bacim randevu aldigimiz doktoru bulamiyoz ki. Aparati kullaniyoz diyecez zaten bakalim nolacak
Yollayim bacim belimin agrisuna bebegede bakamiyom ki kuacagima zor aliyom. Köydede surekli disarda acik havadaydi alismis evde durmak istemiyo mizmizlanip duruyo zilli
Ayni benmki bayramda 4 gundur kucaktan kucaga gezdi simdi de evde agizma tükürüyor ![]()
Oyy massallah massallah buyumus bacimm ![]()
![]()
Kiz cok kucagada almadik ama bahcedeydi hep orumcekde evde skliyo simdi
Bende yurutec arayisindayim ya boyle cevremize soruyok 3 ay kadar kulnir gibi dogru durmuyir hic degil yurutecle zaman gecirir dusuncesindeyim. Bakalim bu ay bulamasak int alcam iyi kotu bi tane
Kulaklarinin kenarini kescem bant alirsam . Bugun ve ya yarin siparis edeyim . Tahris olmasa 1 yasina kadar kulancam .
Yuruyene kadar kullaniyo bacim bende trendyoldan sabah bakdim aksama esimin arkadasi vermis aldi geldi pek iyi oldu ama agir biraz bebe tasiyamiyo daha ilk kiziminki cok hafifdi koyar koymaz evde gezmeye baslamisdi eger alirsan hafif bisey al. Valla onda duruyo biraz pek iyi oluyo arabayda sigmadida annemler getirecek iki gundur boslukda kaldi cocuk iyi oluyodu


