Genelde hep aynı tatlımı yapıyorum iyi tutuyor diye farklı güzel önerdiğiniz tatlı varmı acaba ![]()
Buda cok hoslsrina oglanlarin
Kedidili olna tadı güzel mi onu mu yapsam ![]()
Kedidili olan dikkatimi çekti baya tadı nasıl ![]()
Açıkçası eşimle biz 3 günde bi borcam bitiriyoeuz o kadar güzel oluyor ![]()
![]()
O zaman bunu yapayım merak ettim
dikkat etmem gereken püf nokta varmı krema koymuyorsunuz galiba sizde kimisi krema vs de koymuş internette
Çok teşekkür ediyorum ![]()
Çok teşekkür ediyorum bunu da yapmadım hiç kaydettim ![]()
![]()
Çok güzel oldu herkes beğendi. Bu attıklarım en beğenilenler ![]()
![]()
Çok sağolun kedidilini deneyeceğim birazdan püf noktanız varmı şöyle daha güzel dediğiniz ![]()
Aynı tarifi uyguladım. Sadece üzerine kakaoyu serpip dolaba koymak yerine servis yapacağım zaman döktüm.




















