Pişik sorunu

1 haftdadır boyle gecmıyor doktora goturduk hamazınc verdı ama fayda etmedi nasıl gececk fikri olan varmı

Sırtı sanırım döküntü gibi pişik gibi gelmedi bana bir şeylere alerjisi olabilir mi bebeğinizin

Yok genital bölgesi alerji testine 1 ay once götürdüm herhangi birşeye alerjisi yok denildi

Geçmiş olsun Cnm gerçekten pişiğe benzemiyor bol bol havalandır eğer pişik olsa geçerdi diye düşündüm başka bir doktoramı götürsen

Tesekur ederım ALLAH razı olsun Yarın öyle yapıcam hersey sürdüm gecmıyor banyo yaptırdım acık kaldın1 saate kadar şimdi bagladım

Bencede inşllah tez zamanda geçer​:palms_up_together:

Ay kıyamam geçmiş olsun canım mustela denemek ister misin. Belki iyi gelir

Canım çok geçmiş olsun, pisigin ötesi bu .kıyamam aciyordur . Zeytinyağıbi denedin mi, kimisi pisige iyi geliyor diyor . Ama bence arada havalandir , bol bol yıka kurula . Çok geçmiş olsun

Yarın goturucem bakalım ne dıor başka doktor 1 hafta surmesi benı korkutu

ALLAH razı olsun İNŞALLAH oyle yapıorum banyodan sonra az tabaka tqravazol sürdüm bakalım İNŞALLAH ıyı olur

canim pisige tek iyi gelip 1 gecede kurutan sudocrem bilgin olsun eczanelerdede var ben e bebekten aliyorum 1 gecede yok oluyor

Hametan sucoderm hamazinc ne varsa kullandım hiçbir işe yaramadı en son de lolizol yazdı çok şükür geçti

Pişik olup olmadığından tam bilmiyorum evde hamaten hamazinc fito travazol hepsi var ama hıcbırı fayda etmedı

Lolizol mu o ne bende hepsını kulandım sonuc boyle hala

Valla canım bende ilk defa duymuştum çocuk doktorumuz yazdı iki güne toparladi

Kac gun sürmüştü sızde durum olmadı yarın alayım ya

Canım benim bebeğim 40 gunluktu en az 1 hafta geçmedi şimdi o kremi rutine bindirdim ben şimdi 3 aylık çok şükür normal

Tamm cok saolun İNŞALLAH alıcamnona ıyı olur

Ezgi benim bebeğim de 2 aylıkken fln böyle oldu hatta resim atmıştım. Mustelanın atopik dermatit var onunla geçti. Kullanırsan İnşaAllah faydasını görürsün.
Ondan önce bir krem yazdı ama üç günden fazla kullanılmıyor ve doktor bakıp ona göre yazıyor.

Saol canım benım sorucam yarın doktora bakalım ne dıyıcek travazol sürdüm etkisi hala yok gıbın2 saate yakındır da bezsız