Severekmi evlendiniz gorucu usulu ile mi evlendiniz kizlar?

Severekmi gorucu usulu ile mi evlendiniz?

Severek​:smiling_face_with_three_hearts:

Yuzune vurmus zaten mutlulugun canim

Severek evlendik bizde :white_heart: eşimi seviyorum bir de hayalimizdeki kızımız var maşallah :family_man_woman_girl:

Öyle ablacım çok şükür her halimize :four_leaf_clover:

Evlilikte mutlu olamanin bence severek ya da görücü usulü evlenmekle alakası yok. Görücü usulü evlenenler severek evlensehdim mutlu olurdum sanmasınlar

Rabbim mutlulugunuzu daim etsin aybikecigim

Teşekkür ederim :cherry_blossom: siz peki soruyu soran da yanıtlasın en iyisi

Biz iki sene sevdik birbirimizi sonra geldi ailemden istedi.
23 sene olacak 4 tane oglumuz var.

Ya aslında doğru ama öyle böyle kaza ve kadere iman ediyoruz hepimiz. Zamanı geldiğinde o kişiyle bielikte olunacakmış iyi ya da kötü bişeyler yaşanacakmış . Sevgi bağını veren Allah tabi görücü usulü de olsa seven var sevip tanışanlarda var

Dört oğlunuz mu var Allah bağışlasın bende bir tane oğlan var erkek terörünün içerisinde boynu bükük kaldım şimdiden :grinning_face:

Hic belli olmuyo malesef bu isler nasip kismet.
Benim sordugum birbirimizi daha iyi taniyalim.arkadasligimiz pekissin diye

Sagol canim benim digerleri buyuk

21-20-16- eymende 19 aylik

Ama dedigin gibi biraz fazla enerjik oluyolar.
Allah hepsinin canini sag etsin cumle evladimizin.

Rabbim sizede o yaslarini gostersin
Iyi insanlar cikarsinlar karsilarina.

Bizde severek evlendik eşimle hala çok seviyorum. :two_hearts:İki de kızımız var.

Severek evlendik​:purple_heart: ilkokul arkadaşıyız 8 yıl aynı sıraları paylaştık ama sonra 21 yaşında tekrar konuşup görüşmeye başladık elhamdülillah şuan da oğlumuz sevgimizı pekiştiriyor​:see_no_evil_monkey:

Aysecigim mutlulugunuz omur boyu sursun InsaAllah.

Ay cok guzel bi hikayen var didem ya ne guzel
Sevginiz hic bitmemis rabbim evladinizi size bagislasin.

Arada ne olaylar var tabi :sweat_smile: ayrıldık başkalarıyla görüşüp sonra bi anda yine birbirimize döndük en olmaz denilen yerde :face_with_hand_over_mouth: o zamnlar acı geliyordu ama şimdi iyi ki yaşanmış diyoruz daha da bağlandık birbirimize

Roman gibi bence hikayen ama sonunuz mutlu bittiyse birbirinizi gercekten cok sevmissiniz.

Arkadaşlarım da hep aynısını dedi :smiling_face_with_tear: mücadele ettik çok şükür çok seviyorum kocamı ya :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: ay aşka geldim şuan​:joy: