Tadimlar bitti corba tarifi


2 havuc 2 patates 1 elma yarim armuta 2 su b. Su fazlami acaba biraz doksem mi ?

Şoyle borsey yaptim ben cok az blender cektim . Gerisini de catala ezdim. Kucuk siselere koydum her gun bitane vercem bugun vereyim huzursuz olmazsa oyle yapcam

Ellerine saglik bacim su fazla olsun bisey olmaz kati olmaz en azindan. Onlar dolapda kac gun dururki bacim bozulmasin yemek bile 3 gun anca durur ya

Konserve ya uzun duruar bence

Ha ozaman durur kiz iyi sicagiyla koymussan bacim

Kavanoz mamalar 3 gün kalıyor

3 kaliyorsa 4 sise yapmaliyim o zaman :joy:yerse 4 er 4er devam ederim.

Oyy maşallah. Kaç aylık benim kızım 7 buçuk aylık sadece bağırıyor aaağğ diye :joy: bide gagaga diyip duruyor :joy:

5ay 24 gunluk suan agzi laf dolu 2. Bebeler fena olur derlerdi dogruymus ilk cocugum cok mulayimdi 6 aydan sonra baba dede demisdi oda. Der daha canim merak etme :face_blowing_a_kiss:

Evet ikinci çocuklar daha çabuk konuşur önünde konuşan onla oynayan biri olduğu için. Tabi herşey vaktinde her bebiş farklı konuşur elbet :cherry_blossom:

Tabi canim oyle ablasi surekli konusuyo 2 aylik daha ablasinin yatagina koydum mutfakdan bi geldim hadi abla hadi abla de diyo bide a b l a diye heceleyerek soyluyo sanki okuma yazma ogretir gibi :face_with_hand_over_mouth: bizim kalca gelisim geriligimiz oldugu icin surekli yatiyo donme emekleme hic bisey yok yuz ustu koyamiyoruz bile saglikli olsunlarda hepsi konusur buyur :face_blowing_a_kiss::purple_heart:


Komşumun kızı götürdüydü dün video cekiyomuş ben soylerken denk getirememisdim o yakalamiş Anne diyo :face_with_hand_over_mouth:

Anne diyen agizina kurban . Benim kiz da iki gundur papa ,baba,dunde dede dedi anne demiyir ama :joy:

Sen yelek mi giydiryon evde bnde hazir yeleklerden giydiriyom bu yeleklerden 10 tane var belki daha fazla giydiremuyom terliyor. Birde alisin diye ustunu yoka giydiriyom ben .

Massallah der der bitanesini desin gerisi geliyo

Giydiriyom hep ben yatip kalkinca usumesin diye giydirmezsem kusuyo surekli yatiyo sirti sicak oluyo ya hazirdan varda ince diye giydirmiyom bende

Bnde tam tersi dusunuyim yelege alisiyor bebegin sirti ve hep onu istiyor belki sen8n kizda oyledir . Ben cok terli olunca giydirirm yada gozum keserse ustunu değiştiririm.

Biz bile uykudan yatakdan kalkinca bi usuruz direk oyle kalkinca o yuzden ben giydiriyom ustunu surekli degistirme sansimda yok aparat varya ustunde. Buyuk kizimada giydirirdim havalar iyce duzelsin diye bekliyom

He bn terlemedigi surece ellemiyom kizim 11 uyaniyir ben 12 :joy::joy:o yatakta butun enerjisini atiyir zaten usume gibu bi olayi olsydi dedigin g8bi kusardi ilk zamalr kusuyor diye bnde oyle yapiyordum.simdi oyle yapmiyom.


Soyle yelek var tabi ışik yok burda gorebildigin kadar

Nasıl ısıtıyorsunuz

Benimki ek gıda istemiyor kaşığı uzatıyorum ağzını kilitliyor resmen nasıl yapacam bilmiyorum 5 ay 6 gunluk