Aynen olabilor cnm insallah bu yer diye ümit ediyom
Massallah ne guzel bebis kac aylik sizin
İnsallah canim
Ben sadece yogurt verdim . 6 aya az kaldi. Yogurdun icine sarmsak rendesi ile cok az elma ve miz rendeleyip 2 damla zeytin yag dokuyorum blender hic kulanmadim ben .yemk yerken 1 tatli kasigi veriyorum. Yediklerimizden. Bebe puskivi olabilir. Pirinc corbasi un corbasi var galiba eriste corbasida olabilir bence ben gecen dugunde gitim 1 tatli kasigi sehriye corbasi ocirmistim .![]()
ben sizin gibi yapmiyorum ya onume ne gelirse veriyom baktim sorun oluyor hemen ara veriyom 3 gun kurali yapmiyorum . Karışık veriyom ..bazi gunler hic vermiyom. Bklm nasil olcak .6 ay .
Biberi falanda haşlayıp mi verdiniz
Kendim yaptım
@Hüveydaa tesekkur ederim7 ay 7 gunluk ![]()
Buharda pişirerek verdim
Cogu anne kendi yediklerinden veriyomus ben ozel hazirliyom simdilik valla dun yaptigim corba cok kotuydu tadsiz tuzsuz icdi onu
sende basla artik artik kiz gunluk ver. Annemde diyo yediklerinden ver diyede vermedim daha
Bugun patates vercem yogurtla karistirip.
Bence verikebilir 7 aylik olsun dorek yediklerimizden vercem .denk geldikce de veriyom zaten tadimlik .
Patates vermedim ben hic bugun bende veriyim kiz. Yag tuz salca varya agir gelir diye korkuyom bende
Hele agzini yidigimm massallah bende oyle yapim uyuyo uyanana kadar olur. Zeytin yagi bende koyuyom zaten kabizlik var ama ek gidaya geceli daha erken yapiyo sukur
Oy massallah yerim o ayaklarini. Fazla gelince ogurur bacim yeni yeni veriyozya normal tadimlarda cay kasigiyla diyolar ben fazla veriyom gercide. Anne diyodu zaten baba dede diyo . Babamin cok hosuna gidiyo o dede dedikce ![]()
Baba dediginin videosu yok denk gelmedi
Ana pek tatli ya
maşallah ![]()
Bizimki genelde araba suruyir![]()
Int gordum bu hafta soyle birsey yapcam . Patates, elma,armut,havuc u haslayip icine muz ve ceviz atiyordu daha sonra da blender çekip kavanoza koyuyordu. Bimdeki bebek puresi gibi oluyordu bnde yapcam mantikli geldi .
Ay bu bebeler bi alem ha ![]()
Ben o pureden iki sise aldim tadi falan yok bide yedirirken elbisesiyle onluugunede dokuldu valla yikayincada cikmadi nasil bisey varsa icinde anlamadim bidahada almam zaten. Bende yapiyom kiz evde ne varsa buharda pisiri blende ediyom valla cokda guzel oluyo tadi ceviz deniycem daha denemedim bende
Bn onnce çatalla ezczem ezilmese blender geçiririm

