Tadimlar bitti corba tarifi

Aynen olabilor cnm insallah bu yer diye ümit ediyom

Massallah ne guzel bebis kac aylik sizin

İnsallah canim

Ben sadece yogurt verdim . 6 aya az kaldi. Yogurdun icine sarmsak rendesi ile cok az elma ve miz rendeleyip 2 damla zeytin yag dokuyorum blender hic kulanmadim ben .yemk yerken 1 tatli kasigi veriyorum. Yediklerimizden. Bebe puskivi olabilir. Pirinc corbasi un corbasi var galiba eriste corbasida olabilir bence ben gecen dugunde gitim 1 tatli kasigi sehriye corbasi ocirmistim .:joy::joy:ben sizin gibi yapmiyorum ya onume ne gelirse veriyom baktim sorun oluyor hemen ara veriyom 3 gun kurali yapmiyorum . Karışık veriyom ..bazi gunler hic vermiyom. Bklm nasil olcak .6 ay .

Biberi falanda haşlayıp mi verdiniz

Kendim yaptım

@Hüveydaa tesekkur ederim7 ay 7 gunluk :blush:

Buharda pişirerek verdim

Cogu anne kendi yediklerinden veriyomus ben ozel hazirliyom simdilik valla dun yaptigim corba cok kotuydu tadsiz tuzsuz icdi onu :face_with_hand_over_mouth: sende basla artik artik kiz gunluk ver. Annemde diyo yediklerinden ver diyede vermedim daha

Bugun patates vercem yogurtla karistirip.
Bence verikebilir 7 aylik olsun dorek yediklerimizden vercem .denk geldikce de veriyom zaten tadimlik .

Patates vermedim ben hic bugun bende veriyim kiz. Yag tuz salca varya agir gelir diye korkuyom bende

7 aylik olunca ver birsey olmaz biraz salca tuzu az at ayir bi tapaga sonra atarsin yemegine tuz .

Yarim suda haslanmis patates ve 1 yemek kasigi kadar yogurt 2,3 damla kadar da zeytinyağı yi karistirdim oyle vercem .

Hele agzini yidigimm massallah bende oyle yapim uyuyo uyanana kadar olur. Zeytin yagi bende koyuyom zaten kabizlik var ama ek gidaya geceli daha erken yapiyo sukur

Bnmki öğle yapiyor genelde :joy:bitirdi sonlara dogru midesi bulanir gibi oldu ama yedi simdi de ayak yiyor

kiz seninki konusuyor mu ?
Benim kiz papa papa deyip duruyor​:joy:

Oy massallah yerim o ayaklarini. Fazla gelince ogurur bacim yeni yeni veriyozya normal tadimlarda cay kasigiyla diyolar ben fazla veriyom gercide. Anne diyodu zaten baba dede diyo . Babamin cok hosuna gidiyo o dede dedikce :face_with_hand_over_mouth:


Baba dediginin videosu yok denk gelmedi :joy: dedeyle anneyi cok diyo babayi nadir

Ana pek tatli ya :smiling_face_with_three_hearts:maşallah :nazar_amulet:
Bizimki genelde araba suruyir​:joy:

Int gordum bu hafta soyle birsey yapcam . Patates, elma,armut,havuc u haslayip icine muz ve ceviz atiyordu daha sonra da blender çekip kavanoza koyuyordu. Bimdeki bebek puresi gibi oluyordu bnde yapcam mantikli geldi .

Ay bu bebeler bi alem ha :face_with_hand_over_mouth:

Ben o pureden iki sise aldim tadi falan yok bide yedirirken elbisesiyle onluugunede dokuldu valla yikayincada cikmadi nasil bisey varsa icinde anlamadim bidahada almam zaten. Bende yapiyom kiz evde ne varsa buharda pisiri blende ediyom valla cokda guzel oluyo tadi ceviz deniycem daha denemedim bende

Bn onnce çatalla ezczem ezilmese blender geçiririm