Kızlar kızım bir tuhaf oldu çok aşiri sancılı oluyor öncede sancısı vardı ama gündüz 1saat uyurdu uyuturdum yatağın üzerine koyar 1saatte işimi yapardım siimdi mümkün değil.ayagimda sallıyorum bırakınca hemen uyanıyor ne yemek yapabiliyorum ne işimi gorebiliyorum hiçbir şekilde durmuyor sürekli kucakta banyoyu yikayayim dedim eğildim dogulamadim belim tutuldu hepsi beni buluyor uyumadigi içinde çok huysuz oluyor sabahın 4unde 5inde yatıyoruz sancidan kıvranıyor önce emerdi uyurdu çekerdim ağzından 2saat yada 1saat sonra ağlardı buğun gogsumu hiç çekmiyor agzindan çekince ikiniuor bağıriyor 5.30hala uyanigiz ben geçecek diye umut ederken daha kötü oldu
Kakası yapış yapış mukuslu mu ve cildinde kızarıklık varmı??
Ağlarken bile hafif hafif karnını ovup, yavaş yavaş ayaklarını bastır çek yaptın mı? Yaparken ağlıyor ve kasılıyorsa dikkatini çekmesi için şarkı, ilahi, tevhid söyle. O sırada da yavaş yavaş yap rahatlar belki. Bizimkinin sancısı girdimi masajı öyle yapıyorum sonra gezdiriyorum birazcık ( bel mahvoluyor ayrı konu) öyle rahatlar.
Birde karnını sürekli sıcak tut. Gerekirse oraya ek birşey sar,onunda faydası oluyor.
Minik kuzuuum:( her gecenin sabahı var , bu günler gecicek sinemcim.
Benimki 5 gün tuvaletini yapmazdı catlardi ağlamaktan, tüm vücuduna zeytinyağı ile masaj yapardım, popusunu da uyarirdim o gün genelde yapardı. Ayağının altına karnına sırtına sürup havlu koy karnına da annesi.
Bende senin gibiydim, hiç kimse gelsin ne de ben bir yere gitmek isterdim , sürekli basbasbagirirdi . Ayakları hareketlendi karın üstü dönmeye basladi düzeldi gaz sancıları da elhamdülillah..
Ne kadarlık bebiş bence bu doktora götürüp anlamalısin canım gazimi var alerjisi mi var bilmek lazım onada sanada yazık
Karninda sertles me ellerin sIkiYormu bisiklet hareketi yap bide saat seklinde yap
Bide koluna yatir uzun kos agzina meme ver
Sirtina tapisla…
Cekirdek torba koy elini koy karnina
Gazi Cikiyor cok guzel
Evet büyük tuvaletinde yapiş yapiş sümük var gibi sanki ama kabızlık yok normalde günde 3kere felan yapardı 4gundur günde 1kere yapabiliyor
Gazi cook
ve bugün hiç uyumadik hala ikiniyor
Yaa kuzum hep masaj yapıyorum yapmadığım süre hiç yokki şarkilar ilahiler dualar sürekli yaptığım şeyler ama bu ara çok farklı hele bugün daha değişik oldu hala ayaktayiz mahvoldum resmen o napsin acayip gazlı ama sanki hafifte ateş var gibi ölçtüm 37.9 geldi ortanca oğlum gripti yaklaştirmadim yaa inşallah geçmez
eşimde beni suçluyor hep ne yediysen yine diye yemedim diyorum pişmiş yumurtada yapar diyor onu hergun hiyoruz niye önce yapmadida şimdi mi yaptı diyorum hadi onuda yemicem dedim ne olcak bakalim
Yaa cnm çokta hareketli bir bebek ama yok 5aylik olduk büyüdükçe sahada artıyor sancısı azalacagina![]()
5aylik olduk ama dahada fazlalaşti gibi çok yıprandım artık kızımda öyle
neye alerjisi olabilirmi eşime dedim götürelim yoksa bagirsagindamj bişey var Allah göstermesin sende ne olabilir saçma sapan şeyler düşünme sancı işte ikiniyor çocuk dedi
Neler yaptim hareket yaptiriyorum gazı çıkıyor ama yine aynı ağlıyor sanki gaz bombası gibi bu kız hep gazlı bitmek bilmiyor ohh diyemiyoruz çıksa bile
Bu kadar ağlamasının mutlaka bir sebebi vardır anlattığınız bana alerjik bebek öyküsü gibi geldi sakın sancı deyip geçiştirmeyin mutlaka bir doktora götürün .. onların her ağlamasının ardında bir sebep var bebişe de yazık size de .. en azından sorun neyse ona göre müdahale edilir de rahatlarsınız
Saolasin cnm hareketler fayda etmiyor ki yapmadigimiz hareket kalmadı çıkarsa bile aynı cikarmamiş gibi ağlıyor nasıl sancı imiş anlamadim
İkinmasida alerjik olabilirmi ah yakın olsam kendim alıp gider.kasabada olunca sorun oluyor eşime diyorum sancidan diyor bakalım goturecekmi teşekkür ederim
Evet benim oğlum da alerjik ve alerjisi tutunca ıkınırdı çok gazı olurdu kakası mukuslanırdı ağlardı uyumazdı durmazdı .. eşinize baskı yapın yani gerekiyorsa taksi vs bi şeye atlayıp gidin hastaneye yazık günah çocuğa
Kakası yapış yapış ve sulu ise ve kaka yaparken gürültülü (sesli) ve köpüklü şekildeyse alerjiden olabilir. Bu kadar sancılı olan bebek normal gaz sancısı olmuyor benımkı 6,5 aylık 5 aydır bu sorunu yaşadım sonradan parçaları birleştirince inek sütü proteini alerjisi olduğu anladım.
Ben ne zaman süt içsem ya da dondurma yoğurt yesem o gün bebeğim resmen sancıdan kıvranıyordu ben de hep rahat durmayan mızmız çocuk gibi düşünüyorDum
hiç aklıma gelmemişti.. çünkü doğduğundan beri hep ağlıyordu, ilk zamanlar yeni doğan olduğu için aglamasi normalmiş sonradan da bu alerji sorun olmuş.
Vücudu da hep kıpkırmızı kuru ve pul pul döküntü oluyordu ben de kalın giydirdiğim için bu şekilde olduğunu düşünüyordum ince giydirdim hala problem gitmiyordu, alerjiden dolayı vücudu bu şekildeymiş.
Doktor bana kakasını sorduğunda normal demiştim.. mukuslu kakayı başka sanıyordum meğersem sulu köpüklü yapış yapışsa mukuslu kaka demek. Ben bebeğimi emziriyorum mama kullanmıyor ve bu ürünleri yediğim zaman bebeğim bu şekilde tepki veriyordu. Böyle ağlar durumunda kucağına aldığında emzirdiğinde bebek rahatlarmış o yuzden kucakta sakin kalır, yatağa ya da yere koydugunda ağlarmış.. bebeğim aylarca neler cekmıs anlayamadım![]()
![]()
çok vicdan azabı çekiyorum..
Her neyse sende de bu problem olabilir. Süt ve süt Ürünleri tüketmeye ara ver 3-4 güne sancısı hafifler 2-3 hafta ıcınde yok olur. Ama şöyle bir şey var belki de senin bebeğinin süte değil başka bir şeye alerjisi vardır o yüzden denemen lazım önce sütle başla çünkü en çok süt ve yumurta da oluyor.
Bir de bu alerji her Bebekte farklı ayda çıkabilirmiş sakın deme ben daha önce de bunları yiyordum bir şey olmuyordu diye. Kimisi altıncı ayda çıkıyor kimisi ikinci ayda yani hep değişiyormuş.
Ben gerçekten şunu anladım bir bebek bu kadar sancılıysa ve uykuya bu kadar direniyorsa muhakkak sebebi var muhakkak. Küçücük bebek neden uyumamak için kendini bu kadar zorlasın, akıl karı değil yani lütfen dediğimi dene.
Alerji olduğu için istediğin kadar gazını çıkar kakasını yapsın masaj yap işe yaramaz evet biraz rahatlatır ama geçici rahatlık çünkü Bağırsakları yoğun mukus üretiyor ve alerjiden dolayı tahriş oluyor. Zeytinyağ kimyon bunlar asla fayda etmiyor denediğim için söylüyorum normalde gaz sancısı olsa ya da kabızlık evet bunlar işe yarıyor. Ama seninkisi %95 alerjiden.
(Çok detaylı anlattım başka bu sorunları yaşayan varsa onları da yardımcı olsun diye)
Aylarca neler çektim bir ben bir Allah bilir.. ah yavrum benim ağlayarak kendini ifade etmeye çalıştı aylarca bu konuda kendimi hiç affetmeyeceğim.. ne yapayım bilmiyordum ben de yeni tecrübe ediyorum![]()
![]()
![]()
Tamam cnm saolasin Allah razı olsun
Saolasin cnm Allah razı olsun