Tükenmiş anne

Rica ederim canım lütfen dediklerimi dene denedikten sonra farkı görürsen buraya yaz merak ediyorum 3.04 gün içinde belirgin rahatlama oluyor

Kjzariklik pul pul döküntü felan yok ama aşiri sancılı ve bugün inliyor resmen uykusuzluktan mahvoldu kızım gözü kapanıyor ama vücudu izin vermiyor resmen aile hekime gostersem anlarmi acaba yediklerime dikkat ederim eğer ondan ise insalalh düzelir :face_holding_back_tears:

Eşim kalksinda götüreyim boyle olmucak diğer çocuklarimda hiç yaşamadım uykuda bile ağlıyor.kuzum

Geçen hafta karnıbahar kızartması yedim o gün sabaha kadar yatmadı anladimki gelmedi birdaha asla yemem dedim baklagilleri zaten yemiyorum 5aylik olduk bu böyle olursa ek gidayada geciş yapamaz gibi geliyor bana

Yediğin seylerede tepki olabilir canım ikinmasinin sebebi bağırsak sorunu çoğu zaman anlık rahatlatır gaz damlaları olsun sen yinede baktır çözümü varsa niye acı çeksin çocuk iyi bir doktor lazım bnce

Geçersiniz ama sebze ve meyve olarak ilerlersiniz biz gibi. Siz iyi bir doktora gidemiyorsunuz anladıgım kadarıyla alerji ihtimaline karsı bir süre süt ve süt ürünlerin uzak durarak birkaç gün deneyin bakalım düzelme olacak mı aslında böyle yapın demem cok saçma doktor degilim sonuçta ama kasabada aile hekimine gitseniz de durum farklı olmicaktır cünkü cocuk doktorunun bilgisi ve gözlemlemesi degerlendirmesi lazım sizin durumunuzu. Bir de düzenli temiz hava alması gerekiyor cocukların agaç yaprak kuş vs ne olursa görmesi gerekiyor. her gün evin içi olursa uyumaz.

Canım çok geçmiş olsun bir doktorun görmesinde fayda var.

Bebeğim 4 aydan fazla bu sorunu yaşıyordu ilerlediği için kızarıklık döküntü oldu sanırım sizin daha yeni yeni başladığı için yoktur umarım ılerlemeden duzelır. Ama yıne de doktora gidin lütfen dedıklerı gıbı belkı bambaska bır sebep var ben kakası mukuslu deyınce büyük ihtimal bundan şüphelendim ve belirtiler de uyuyor

Ateşi çıktı biraz doktordan Geldim yeni boğazında hafif kızarıklık var dedi abisinden geçti kesim yaklaşmadi ama aynı havayı soluduklari için ateş dusurucu verdi verdiğin halde yukselirse acile götür dedi çocuk doktoruna götüreceğim

Teşekkür ederim cnm doktordan geldik yeni ama çocuk doktoruna da götüreceğim içim.rahst etsin ateşi ve boğazında kızarıklık var dedi

Benımkınde de bogazında kızarıklık vardı ve hala gecmedı kıpkırmızı oluyor. Baska ne dedi?

Antibiyotik yazmicam küçük olduğu için dedi ama ateşi şurup vermene rağmen duşmez ise acile götürün dedi ateşi olduğu için uyumuyodur dedi ben karnımın agridigini ikindigini söyledim en son büyük tuvaletini ne zaman yaptı dedi sabah dedim o zaman sorun yoktur dedi

Kaka yaptı da nasıl kaka sulu mukuslu bunlar onemlı benımkı gunde 2-3 kez yapıyordu onyuzden hıc şüphelenmedim oh ne güzel düzenli kaka yapıyor diyordum dediğin gibi bu detayları da anlatarak çocuk de mutlaka görün canım çok gecmıs olsunn

Aile.hekimi.oldugu için pek anlamamiştir cnm dediğin gibi çocuk doktoru şart saolasin cnm

Harika detaylı anlatmışsınız , teşekkür ederim kendi adıma . Sinem kesinlikle eşini dinleme yaaaa , bu can ha gelip pataklayasim var şu eşini , al sen git doktora, sağlık ocağına değil ha çocuk doktoruna , zannımca arkadaşın dediği çıkacak . Sut ,peynir , yoğurt , yumurta uzak durmalisin belli müddet .

Rica ederim canım umarım hiç kimsenin başına gelmez.. süt ve süt ürünlerini bırakınca bayağı bir düzeldi bebeğim ama hala tam olarak geçmedi şimdi de yumurtaya başlayacağım. Geçenlerde kaju yemiştim 3-4 gün bebeğim çok fena olmuştu Kaju da en alerjik kuruyemişlerden. Her gün ceviz yiyorum onu da ara vermem lazım o da alerjik besinmiş. Yani sorun tam olarak bitmedi aslında deneye deneye göreceğim. Bu gidişle kahvaltıda sadece ekmek ve çay yiyeceğim​:face_holding_back_tears::grinning_face:

Canım pek gaz gibi gelmedi bana bi doktora danış belki birşeye alerjisi vardır da sen yedikçe ona geçiyıdur

Yaa geçmiş olsun geciktirmeyin domuz gribi falanda yaygın enfeksiyonu varsa baksınlar hemen götür bencede

Glutene de vardır belki ekmekten:( ay çok zor analık Allah yardımcın olsun

Glutensiz yiyorum canım glutene benim hassasiyetim var :cry: