Unutkanlık vakası 🙉

Ben başımı alıp nelere gideyim.

Çoook unutkan oldum. Kızımı bir yerde unuturum diy korkuyom. Sizlerde de var mı ?

En basit evden cıkarken kapıyı kilitliyorum. Yuzunde anahtarı unutamam inşallah diye homurdanıyorum.Aykkabımı giyene kadar unutuyorum anahtarı. .Yada bir odadan diğer odaya gelene kadar ne yapacağımı unutuyorum.

Klasik b12 eksikliğinden ziyade kafanın çok dolu ve yorgun olduğunu düşünüyorum canım. Zihnini boşaltıp gereksiz şeyleri 1 saat içinde silinenler kutusuna at. Bir de uykusuzlukta ve fiziksel yorgunluklarımızda var tabiki. Aslında şöyle güzel bir masaja gitceksin ordan da alışverişe. Hiçbişeyin kalmaz :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

Çok şey düşünüyoruz kafada , deşarj olmamız lazım ama sonra aklıma bebelerimiz geliyor , onlarsiz da hayatın keyfi yok , bir anlık ayrılıp markete dahi gitmek istemiyorum :slight_smile:

Kan değerlerine baktır canım, ona göre vitamin yazdırt

Ay kafa dolulugu çok fazla. Kafamdan pln yapıyorum. Günlük rutınlerimi hep kafamdan hesaplarım. Bir de şey var, aklıma birsey gelince onu araştırana kadar kafamda buyuk soru işareti kalıyor. Acaba neydi neydi diye diye kendimi yiyorum resmenn. Alışveriş yapmak para harcamak tam benlık :zany_face:

Benim 5 saniye sonram yok aklımda olan şeyi o an yaptım yaptım yoksa silinip gidiyor misal dün kandilde babamlari arayım kutlayim dedim içeri teli almaya geldim baktım çocuk altına yapmış değiştiririm öyle ararım dedim unuttum gitti gece aradım ta onlarda trip attı tabi bu sastte mi arıyorsun vs diye..3 çocukla adımı hatırladıgima şükrediyorum kalmış ki diğer şeyler B12 eksik ama ilaç kullanamıyorum çünkü hepsi süte geçiyor zararliymis çocuğa güvenip icemedim

Baktırcam sağlık ocağına bir gidebilsem . Zühre Ananın keçi boynuzu takviyesini kullanmayı düşünüyorum..Şuanda karadut var. Aç karnına bır yemek kaşığı alıyorum. Bir işe yarıyor mu bılmıyorum ,ya benim en buyuk sıkıntım. Uyku duzenım yok ve gunde 1 su bardagı su anca ıciyorum. Yeri geliyor hiç su içmiyorum.

Kız ben kızım kucukken kullandım b12 . Hamilelikte de kullandım dıye hatırlıyorum. Canım Allah kolaylık versin gerçekten şımdıkı bebekler cok zor.

İşte tüm bunlar unutkanlık yapıyor insanda canım. Ama yinede değerlerine de baktıe tabi demir eksikliğin varsa oda tetikliyor

Baktırcam yoksa daha zor oluyor. Gecen bıcagı yerde bırakmışım. Arada kızın bezını cope atmayı unutuyorum. Kızım alıp yerden bana gösteriyor :see_no_evil_monkey::zany_face:

Tabi bıçak tehlikeli olmuş :woman_bowing:t2: Allah korusun. Hahha cimcimeye bak ya​:grinning_face_with_smiling_eyes:

Kendine değer ver , iyi bak, vücudumuz bize emanet. Şu hayatta hirbir şeyin sahibi değiliz emanetciyiz . Once kendine iyi bak , sonra evladına . Şu icmen gerek, susuz kalınca vucud bağırsak böbrek problemleri baş gosteriyor , tansiyonun düşer , baş ağrısı yapar. En kötüsü de kroniklesmesi. Sade icemiyorsan, bir sürahi suyun içine tarçın kabuğu , nane yaprağı, limon , salatalık vs koy . Kimileri sade icemiyor , bu sekilde icebilirsin. Belki kısa vadede çıkmaz ama ilerleyen zamanda çıkmaza sokabilir seni Allah muhafaza

Ablası maşallah çok akıllı kızım. .

Yeyım bariiii

Evet maşallah hem akıllı hem temiz valla şimdiden :grinning_face_with_smiling_eyes: yetişiyor minik habiş

Evet malesef gece uyku uyumamakda etkiliyormus ben kelimelerinin Çoğunu unutuyorum ilaçta da kullandım ama psikolojik heralde üç tane çocuk yetemiyorum ya

Çocuklarımdan çok eşim yoruyo beni onu çok takıyorum ben ondan kafam dolu

Aynı ben mutfağa bişey almaya gidiyorum düşünüyorum neydi diye bu ara kapı numaramızı unutmuştum​:grinning_face_with_smiling_eyes:bsenle ben üç çocuk işimiz zor bide öküz koca var

Kız sen nerelerdesin. Dün yazacaktım sana unutum​:sweat_smile:Uzun zamandır görmüyorum seni. Ben de tek cpcuk ama yinede sız gıbiyim​:hear_no_evil_monkey:

Ben bu ara küçük le uğraşıyorum hiç durmuyo uyumuyo gecede gündüzde o yüzden vaktim kalmiyo yemek bile yapamıyorum bazen cnm bı buyuseydi beni çok yoruyo

Ayni beenn​:joy::joy: