Çoook unutkan oldum. Kızımı bir yerde unuturum diy korkuyom. Sizlerde de var mı ?
En basit evden cıkarken kapıyı kilitliyorum. Yuzunde anahtarı unutamam inşallah diye homurdanıyorum.Aykkabımı giyene kadar unutuyorum anahtarı. .Yada bir odadan diğer odaya gelene kadar ne yapacağımı unutuyorum.
Klasik b12 eksikliğinden ziyade kafanın çok dolu ve yorgun olduğunu düşünüyorum canım. Zihnini boşaltıp gereksiz şeyleri 1 saat içinde silinenler kutusuna at. Bir de uykusuzlukta ve fiziksel yorgunluklarımızda var tabiki. Aslında şöyle güzel bir masaja gitceksin ordan da alışverişe. Hiçbişeyin kalmaz
Çok şey düşünüyoruz kafada , deşarj olmamız lazım ama sonra aklıma bebelerimiz geliyor , onlarsiz da hayatın keyfi yok , bir anlık ayrılıp markete dahi gitmek istemiyorum
Kan değerlerine baktır canım, ona göre vitamin yazdırt
Ay kafa dolulugu çok fazla. Kafamdan pln yapıyorum. Günlük rutınlerimi hep kafamdan hesaplarım. Bir de şey var, aklıma birsey gelince onu araştırana kadar kafamda buyuk soru işareti kalıyor. Acaba neydi neydi diye diye kendimi yiyorum resmenn. Alışveriş yapmak para harcamak tam benlık
Benim 5 saniye sonram yok aklımda olan şeyi o an yaptım yaptım yoksa silinip gidiyor misal dün kandilde babamlari arayım kutlayim dedim içeri teli almaya geldim baktım çocuk altına yapmış değiştiririm öyle ararım dedim unuttum gitti gece aradım ta onlarda trip attı tabi bu sastte mi arıyorsun vs diye..3 çocukla adımı hatırladıgima şükrediyorum kalmış ki diğer şeyler B12 eksik ama ilaç kullanamıyorum çünkü hepsi süte geçiyor zararliymis çocuğa güvenip icemedim
Baktırcam sağlık ocağına bir gidebilsem . Zühre Ananın keçi boynuzu takviyesini kullanmayı düşünüyorum..Şuanda karadut var. Aç karnına bır yemek kaşığı alıyorum. Bir işe yarıyor mu bılmıyorum ,ya benim en buyuk sıkıntım. Uyku duzenım yok ve gunde 1 su bardagı su anca ıciyorum. Yeri geliyor hiç su içmiyorum.
Kendine değer ver , iyi bak, vücudumuz bize emanet. Şu hayatta hirbir şeyin sahibi değiliz emanetciyiz . Once kendine iyi bak , sonra evladına . Şu icmen gerek, susuz kalınca vucud bağırsak böbrek problemleri baş gosteriyor , tansiyonun düşer , baş ağrısı yapar. En kötüsü de kroniklesmesi. Sade icemiyorsan, bir sürahi suyun içine tarçın kabuğu , nane yaprağı, limon , salatalık vs koy . Kimileri sade icemiyor , bu sekilde icebilirsin. Belki kısa vadede çıkmaz ama ilerleyen zamanda çıkmaza sokabilir seni Allah muhafaza
Evet malesef gece uyku uyumamakda etkiliyormus ben kelimelerinin Çoğunu unutuyorum ilaçta da kullandım ama psikolojik heralde üç tane çocuk yetemiyorum ya
Ben bu ara küçük le uğraşıyorum hiç durmuyo uyumuyo gecede gündüzde o yüzden vaktim kalmiyo yemek bile yapamıyorum bazen cnm bı buyuseydi beni çok yoruyo