Uygun fiyatli bebek gunes kremi yazar mısınız?

Şampuanı iyiyimiş ama güneş kreminde kimyasal filtreler varmış bende şaştım kaldım hangisine güveneceğimi

Canım zaten internetten alma bu tarz ürünleri piyasada çok sahteleri var en güvenilir olanı eczaneden almak . Benim eşim eczenede çalışıyor valla ben fiyatları bilmiyorum o alıp geliyor her zaman Bioderma ve mustela onlar gayet güzel hatta büyük kızıma getirdiklerini bende kullanıyorum gayet iyi verdiğin paraya değer bence .

Mustela guzel diye bende duydum kotu degl demi

Bu nasiil icerigi
Yapisi cok mu sivi fiyati ne kadar.

Yok canım güzel birde mustelanın bebek ürünleri çok güzel ve güvenilir eşim cocuklara her şeyini getirir yani sampuanindan tut saç açıcı spreyi nemlendiricisi . İçeriği güzel olmasa eşim getirmez kendi cocuklarina yani

Bizde genelde bu tarz urunleri eczaneden aliriz. Kendim neysede bebek olunca cesaret edemiyorum ..int tek alışveriş yaptigim yer trendyol baska bir yere guvenmiyom.Ama soyle birsey de var eczanelerde cok pahali satiyor.

Ecowell aldım bende e bebekten 110 gr 539 tl temiz içerikli mineral filtreli

Bende bunu kullanıyorum canim memnunum hemeen hemen hepsi asagi yukari ayni

Ne bilim kimyasal warmis dediler burda da ondan dedm bnde arastirdim cnku

Öyle canım eczanede çok pahalı oluyor ama dediğim gibi internette sahte ürün çok dikkat etmek lazım

Şimdi şöyle canım hangi kremi alırsak alalım %100 doğal değil kullandığımız herşeyde var bı sıkıntı ama bunların arasında da en iyisini kullanmak gerek kimyasallar neyin içinde yok ki yediğimiz içtiğimiz şeylerde bile var kaldı ki kremde olmayacak . Ama çok çok temiz icerikli ürün isterseniz eşime sorabilirim 18 yıldır eczanede çalışıyor hemen hemen hepsinin içeriğini bilir . Onun yanında ben bile öğrendim ilaçları falan o derece :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:


27 euro burda ama reklamda bu hafta 10 euro ya gordum 46 tl ediyo galiba

460 TL ediyor abla hemen hemen aynı paralara denk geliyor hepsi güneş kremlerinin

Evt ablacigim oyleymis

Mustela aldım bende. Doktorumuza sordum o önerdi

Bnde sordm sebamed dedi mustela olurmu ddm olur dedi

Sebamed. De iyi burda kullaniyolar

Bimde seba med var 380 mi ne oyle birseydi . Eczanede aynisini 450 dediler .


Bunu kullanıyorum memnunum fiyatı 150tl

Ben Sebamed aldım. Pişik kremini de doktora sorarak en başından beri Sebamed kullanıyorum hiç sıkıntı yaşamadım.