Uygun fiyatli bebek gunes kremi yazar mısınız?

Ben de hipp sprey aldım 450 civarıydı galiba ama a101dekini gorseydm onu alırdım valla beraber kullanıyoruz :rofl:

Bende incia kullaniyorum tum urunlerim o marka icerigi tamamen dogal dun doktor randevum vardi yanima aldim gosterdim kullanabilirsin bu markayi dedi sinek ilaci gunes kremi birde yüzünü yirtmakara karsi stick var onu kullaniyorum asiri memnunum

Silveno güneş kremini aldık doğal içeriklere sahip olduğu için kızımin biberon yada kasıklarini da silvenonun bulaisk deterjaniyla yıkıyorum memnunum

Gercekten boyu da baya buyuk sen cok uyguna almisin icerigi de temiz ise ..:blush:

Bimde gordum onu da icerigi nasil dok. Öneriyor mu ? Aklimda o da var bir de yapisi nasil akiskan mi yoksa kremsi mi ?

Ay bir surufarkli marka gunes kremi varmis .
:face_with_peeking_eye:
En en iyisi. Hepsini bir kagita yazip iceriklerine tek tek bakiyim ona gore karar vereyim sabit bir gunes kremi kulanmak istiyorum.

Doktor iyi demişti :cherry_blossom: akışkan değil krem

Tmmm. Tsk ederim :innocent: