Uygun fiyatlı kaliteli kurutma makinesi önerisi verir misiniz? Altus iyi mi sizce

benimki bu bunun 10 kilosu da var. İnşallah istediğin ürünü planladigin fiyata bulursun..

Tamamdır çok sağolun magaza fiyatıyla karşılaştırma yapıp arçelikte alabilirşm . Allahtan 9 taksit var

Media marktan aldim sitesindende siparis verebilirsin tabi model model buda her modelde aynimi bilmiyorum heat pump 11 kg benimki

Evet cok guzel konuya deginmissin canim ben 11 kg aldim ona bile fazla koyarsam nemli cikiyo yanin8 falan olursa fazla bisey hic koyamaz

Benim çamaşır makinesi 8 kurutma makinesi 9 kilo kolay kolay nemli çıkmaz ama 8 alanların çoğu nemli çıkıyor diye söylüyor.

Magazadan alırsanız en azından indirim yapın deme sansınız olur keşke yılbaşı sonrasına bırakmasaydınız zam gelmeden bakın bence. Yıkama 10 sa kurutma da 9 ya da 10 olursa daha iyi olur. Yorgan battaniye de rahatlıkla atılır tabi çok agır degilse günlük kullanıma uygun olanları atıyorum ben yumuşacık cıkıyor lar

Dogrudur canim benimde normalde nemli cikmiyo camasir 9 kilo kurutma 11 ben deneme amacli iki makina camasiri kurutmaya attim ozaman nemli cikdi bidahada yapmadim oyle :grin:

Benim oğlum Spor yaptığı için sürekli kıyafet lazım oluyor sürekli çamaşır birikmeden yıkanıyor. Sık sık iki makine atarım kurutmaya kurutur hatta şu anda kurutuyor :joy:

Çok sağolun ismini sırup baktırcam en kısa zamand

Ben dolu dolu attigim icin galiba iki makina nemli cikartti canim acaba kurutma suresini uzun atsam olurmuki dur bide oyle deneyim

Tabiki.. kurutma süresini uzatınca kuru çıkartır.

Merhaba sizin bu mu tam 10 kilo alıcaz sanırım

Evet 11 kilo benimkide

Çok sağolun bize de bunu önerdiler sizde aldm deyince bunu aldık :heart: 10 kilo

Merhaba sizde geçe bırakmayın kampanya var uzatıld dediler . Zam geicekmiş hemen

Gule gule kullanin insallah bende indirimde 20 bine aldim

Media martta ki çalışan da her makine illaki çekme olabilir atmayı iyi ayarlamak lazım da dedi . Bende araştırcaö hiç bir bilgim yok şuan sizin önerileriiz varmı neye dikkat ediyorsunuz . Bebeğimin eşyaları çekerse çok üzülürüm :smiling_face_with_tear::folded_hands:

23e denk geldi sağlık olsun :wink:

Valla bizimde kasko sigorta uzatma bide makina ustunr aparat koymak icin aparat aldim 27 ye geldi :grin:

Canım arkadaşım Altus kullanıyor neredeyse bir yıldır falan gayet memnunum dedi ama annemde 1 ay oluyor Arçelik aldı oda memnun şimdilik bir sorun yasamadı. 15-16 bin civarıydı sanırım